Cum optimizezi relatia dintre costurile de calitate si marja de profit
Data publicarii: 25-02-2014 | AfaceriStudiile la nivel international indica faptul ca defectele de productie si costurile de calitate pot ajunge sa reprezinte pana la 30% din cifra de afaceri, astfel incat orice scadere a acestui cuantum reprezinta direct profituri mai mari. Astfel, prin cresterea cu aproximativ 5-10% a costurilor de prevenire a defectelor se pot obtine economii cu peste 20% la costurile de identificare a defectelor si la cele antrenate de remedierea lor, astfel incat per ansamblu, costurile calitatii se reduc considerabil.
"Una dintre marile probleme cu care se confrunta companiile este cea legata de costurile De mentinere a calitatii, respectiv de costurile de remediere a defectelor de calitate - iar reducerea lor inseamna in mod direct un profit mai mare”, explica Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.
Solutia ERP de la Wizrom permite reducerea cu peste 20% a costurilor de remediere a defectelor de productie, datorita capacitatii de a le oferi managerilor un project management imbunatatit, precum si instrumentele de asigurare si control de calitate.
"Managerii care urmaresc acest indicator de cost au in WizPro ERP un instrument de mare folos in eficientizarea planificarii productiei, astfel incat sa asigure un maxim de calitate pe tot fluxul de productie si in controlul calitatii post-productie. Potentialul de crestere a profiturilor este substantial. Putem sa ne imaginam o companie care inregistreaza in mod traditional o marja a profitului net de pana la 10% si apoi sa calculam care ar fi profitul daca 10-15% din costul operational ar fi redus”, spune Adrian Bodomoiu.
In atingerea acestui obiectiv, managerii pot utiliza solutia ERP de la Wizrom pentru a modela si planifica resursele si etapele procesului de productie, pentru a stabili obiectivele, a aloca si controla termenele de executie, respectiv pentru a asigura verificarea stricta a resurselor, produselor si serviciilor in procesele de achizitie, productie si distributie.
In actualul context economic, un astfel de instrument de management poate face diferenta intre a raporta profit si a cere insolventa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut