Cum optimizezi relatia dintre costurile de calitate si marja de profit
Data publicarii: 25-02-2014 | AfaceriStudiile la nivel international indica faptul ca defectele de productie si costurile de calitate pot ajunge sa reprezinte pana la 30% din cifra de afaceri, astfel incat orice scadere a acestui cuantum reprezinta direct profituri mai mari. Astfel, prin cresterea cu aproximativ 5-10% a costurilor de prevenire a defectelor se pot obtine economii cu peste 20% la costurile de identificare a defectelor si la cele antrenate de remedierea lor, astfel incat per ansamblu, costurile calitatii se reduc considerabil.
"Una dintre marile probleme cu care se confrunta companiile este cea legata de costurile De mentinere a calitatii, respectiv de costurile de remediere a defectelor de calitate - iar reducerea lor inseamna in mod direct un profit mai mare”, explica Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.
Solutia ERP de la Wizrom permite reducerea cu peste 20% a costurilor de remediere a defectelor de productie, datorita capacitatii de a le oferi managerilor un project management imbunatatit, precum si instrumentele de asigurare si control de calitate.
"Managerii care urmaresc acest indicator de cost au in WizPro ERP un instrument de mare folos in eficientizarea planificarii productiei, astfel incat sa asigure un maxim de calitate pe tot fluxul de productie si in controlul calitatii post-productie. Potentialul de crestere a profiturilor este substantial. Putem sa ne imaginam o companie care inregistreaza in mod traditional o marja a profitului net de pana la 10% si apoi sa calculam care ar fi profitul daca 10-15% din costul operational ar fi redus”, spune Adrian Bodomoiu.
In atingerea acestui obiectiv, managerii pot utiliza solutia ERP de la Wizrom pentru a modela si planifica resursele si etapele procesului de productie, pentru a stabili obiectivele, a aloca si controla termenele de executie, respectiv pentru a asigura verificarea stricta a resurselor, produselor si serviciilor in procesele de achizitie, productie si distributie.
In actualul context economic, un astfel de instrument de management poate face diferenta intre a raporta profit si a cere insolventa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online