Companiile pot identifica mai simplu si rapid partenerii de afaceri
Data publicarii: 26-02-2014 | Finante-BanciRisCo-Verificare Firme Online lanseaza pentru companiile din Romania serviciile Date Firme si Selectie Firme. Cu ajutorul acestora, firmele vor identifica si analiza mai simplu si mai rapid partenerii de afaceri.
In doar cateva minute, oamenii de vanzari afla informatii financiare despre potentialii clienti sau furnizori, precum si datele de identificare si de contact ale acestora.
In acelasi timp, pot realiza selectii de firme in functie de criteriile indicate: CAEN, judet, situatie financiara etc. Acestea pot fi prelucrate si salvate in aplicatie, sau pot fi exportate. Pentru fiecare firma se pot face adnotari.
De asemenea, sectiunea "Topuri Firme” permite companiilor sa realizeze topuri ordonate descrescator dupa cifra de afaceri sau dupa profitul net, iar numarul de firme in top este Utilizatorii pot face comparatii intre datele financiare ale firmelor de care sunt interesati pentru dezvoltarea unor viitoare colaborari, precum si cu media pe sectorul din care fac parte respectivele firme.
Sectiunea dedicata "Competitie zonala” permite determinarea competitiei geografice pentru un anumit sector de activitate, in functie de codul CAEN. Firmele din sectorul respectiv se afiseaza pe harta cu denumirea si cifra de afaceri.
Mai mult decat atat, cu ajutorul "Simulatorului de vanzari” startup-urile sau companiile care doresc sa se extinda in alte orase pot estima rentabilitatea proiectului.
Fiecare firma isi poate administra gratuit propria pagina de prezentare, actualizandu-si permanent informatiile pentru a atrage in acest mod parteneri care doresc sa dezvolte relatii comerciale cu aceasta.
"Dezvoltarea noilor servicii vine ca urmare a solicitarilor primite de la clientii nostri care isi doresc sa afle cat mai rapid si structurat informatii despre partenerii potentiali de afaceri si industria in care activeaza”, a declarat Dragos Cabat, Managing Partner RisCo.
RisCo este cel mai performant sistem de verificare online a firmelor din Romania, oferind in maxim 1 minut toate informatiile financiare, juridice si de disciplina a platilor despre companiile din tara. Astfel, RisCo are un rol extrem de important in evitarea legaturilor de afaceri cu firme care au o situatie financiara fragila sau un management mai putin performant!
Rapoartele RisCo pot fi accesate la adresa www.risco.ro de catre orice persoana fizica sau juridica, fara a fi necesara crearea unui cont de client!
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online