Vodafone extinde reteaua de magazine in franciza la nivel national
Data publicarii: 26-02-2014 | IT&C• Reteaua de magazine Vodafone in franciza cuprinde 19 unitati, in mai multe orase ale tarii, si va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni
• Romanii cu initiativa care isi doresc sa dezvolte o afacere sub marca Vodafone se pot alatura acestui program, aplicand online pe www.vodafone.ro
Vodafone anunta extinderea retelei de magazine in sistem de franciza la nivel national. Romanii cu initiativa din toata tara care vor sa porneasca o afacere se pot alatura acestui model de business, aplicand online pe www.vodafone.ro.
In prezent, Vodafone are 19 magazine deschise in sistemul de franciza, in Bucuresti, Iasi, Cluj, Arad, Falticeni, Piatra Neamt, Medias, Sighisoara, Bistrita, Viseul de Sus, Zalau, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil si Targu Mures, iar doua dintre acestea sunt deja aliniate la noua identitate si noul design global al Grupului Vodafone. Numarul acestora va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni, si va continua sa creasca pe parcursul intregului an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciza. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine si calitate a serviciilor ca si magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele si aplicatiile Vodafone, precum si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
"Prin acest program oferim partenerilor de franciza un business la cheie sub brandul Vodafone. Invitam romanii cu initiativa sa ne fie parteneri si sa isi dezvolte, impreuna cu noi, afaceri de succes. Ne dorim sa construim acest model de business alaturi de antreprenori locali cu o buna reputatie, experienta in domeniu, orientati spre rezultate, care au calitati demonstrate de conducere. Acestia trebuie sa dispuna de o baza de capital personal si sa-si doreasca sa dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales, Vodafone Romania.
Activitatea noului program este reglementata printr-un contract de franciza intre Vodafone si partener. La intrarea in acest model de business, se percepe o taxa de franciza care variaza intre 2.500 si 15.000 de euro, in functie de factori precum tipul locatiei, suprafata, zona geografica si nivelul de investitii necesar amenajarii si echiparii spatiului comercial. In plus, potentialul partener trebuie sa dispuna si de un capital de investitie ce porneste de la 10.000 de euro, care acopera garantia aferenta liniei de credit comercial si rulajul din primele doua luni de activitate.
Antreprenorii interesati pot afla mai multe informatii despre programul de franciza pe pagina www.vodafone.ro, la sectiunea Cariere/Partener de franciza Vodafone si se pot inscrie formal la sectiunea Cariere/Posturi disponibile, pozitia de Partener franciza Vodafone, in functie de regiunea si orasul de interes.
Vodafone are in acest moment aproape 200 de magazine proprii si alte cateva sute de magazine detinute de partenerii exclusivi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday