Banca Transilvania emite carduri contactless
Data publicarii: 03-03-2014 | Finante-BanciBanca Transilvania a inclus in oferta cardurile contactless, cu ajutorul carora platile de zi cu zi sunt mai rapide si mai comode. Cardurile de debit BT destinate persoanelor fizice, emise in varianta contactless, sunt urmatoarele: Visa Electron, Mastercard Mondo, Mastercard Direct si Mastercard Gold.
Tehnologia care sta la baza acestor tipuri de carduri permite efectuarea platilor de pana la valoarea de 100 lei / 20 euro, prin simpla apropiere a cardului de un terminal contactless, fara a mai fi necesara introducerea acestuia in POS, respectiv testarea pin-ului.
Pe langa platile foarte rapide, cardurile contactless pot fi utilizate ca oricare alt card, atat pentru cumparaturi la comercianti, cat si pentru retrageri de numerar de la bancomat, cumparaturi online, pentru plata facturilor la bancomat sau la automatele de plati din sediile BT.
Utilizarea unui card contactless nu presupune costuri suplimentare pentru clientii Bancii Transilvania. Taxele si comisioanele cardurilor contactless sunt similare celor pentru cardurile standard, cu exceptia comisionului de emitere a cardului: Visa Electron (15 lei), Mastercard Mondo (15 lei), Mastercard Direct (4 euro). In cazul Mastercard Gold, comisionul nu este modificat, acesta fiind de 50 de lei.
Banca Transilvania are in portofoliu peste 2 milioane de carduri, fiind unul dintre cei mai mari emitenti de carduri din Romania. In functie de volumele de tranzactii generate prin utilizarea cardurilor BT de catre clienti, cota de piata este de 17%. Oferta bancii cuprinde 16 tipuri de carduri, destinate persoanelor fizice si companiilor. Dintre acestea, cardurile STAR BT, care sunt incluse in programul de loialitate STAR BT (www.starbt.ro), aduc clientilor posibilitatea de a face cumparaturi in rate fara dobanda, respectiv puncte de fidelitate la fiecare tranzactie. Banca Transilvania are o retea de 18.500 de POS-uri si aproape 900 de bancomate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025