Dispare brandul Romtelecom, apare T
Data publicarii: 13-03-2014 | Finante-BanciConsiliul de administratie al Romtelecom a aprobat intr-o sedinta care a avut loc marti rebrandingul companiei sub un brand al gigantului german Deutsche Telekom, termenul estimat pentru finalizarea operatiunii fiind 12 septembrie, au declarat pentru ZF mai multe surse de pe piata.
Simultan ar urma ca si Cosmote, operatorul de telefonie mobila cu acelasi actionar majoritar ca si Romtelecom ��" grupul elen OTE - sa treaca la brandul T-Mobile.
Romtelecom este detinuta de grupul elen OTE (54% din actiuni) si statul roman (46% din actiuni), iar actionarul majoritar al grupului elen este grupul german Deutsche Telekom.
Rebrandingul Romtelecom ar fi fost votat si de reprezentantii statului roman din CA-ul Romtelecom. Bugetul total al rebrandingului companiei de telefonie fixa ar fi de 10 milioane de euro, suma care include de la publicitate pana la remodelarea magazinelor.
Pentru rebranding vor fi organizate licitatii care vor fi supervizate de grupul german, potrivit datelor ZFZF.
Primele decizii legate de rebranding au fost aprobate in CA-ul Romtelecom in luna ianuarie, dar in sedinta din aceasta saptamana au fost stabilite noi detalii, conform datelor ZF.
Trecerea Romtelecom la un brand al Deutsche Telekom a fost aprobata si de reprezentantii Ministerului Societatii Informationale in conditiile in care reprezentantii statului roman spera ca aceasta mutare va avea un impact pozitiv asupra procesului in curs de vanzare a actiunilor la companie, prin intermediul unei listari la bursa. ”Pentru Romania trecerea la un brand al Deutsche Telekom va fi un avantaj. Va avea un impact pozitiv asupra listarii la bursa”, afirma surse familiare cu discutiile.
Continuarea, pe ZF
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive