Dispare brandul Romtelecom, apare T
Data publicarii: 13-03-2014 | Finante-BanciConsiliul de administratie al Romtelecom a aprobat intr-o sedinta care a avut loc marti rebrandingul companiei sub un brand al gigantului german Deutsche Telekom, termenul estimat pentru finalizarea operatiunii fiind 12 septembrie, au declarat pentru ZF mai multe surse de pe piata.
Simultan ar urma ca si Cosmote, operatorul de telefonie mobila cu acelasi actionar majoritar ca si Romtelecom ��" grupul elen OTE - sa treaca la brandul T-Mobile.
Romtelecom este detinuta de grupul elen OTE (54% din actiuni) si statul roman (46% din actiuni), iar actionarul majoritar al grupului elen este grupul german Deutsche Telekom.
Rebrandingul Romtelecom ar fi fost votat si de reprezentantii statului roman din CA-ul Romtelecom. Bugetul total al rebrandingului companiei de telefonie fixa ar fi de 10 milioane de euro, suma care include de la publicitate pana la remodelarea magazinelor.
Pentru rebranding vor fi organizate licitatii care vor fi supervizate de grupul german, potrivit datelor ZFZF.
Primele decizii legate de rebranding au fost aprobate in CA-ul Romtelecom in luna ianuarie, dar in sedinta din aceasta saptamana au fost stabilite noi detalii, conform datelor ZF.
Trecerea Romtelecom la un brand al Deutsche Telekom a fost aprobata si de reprezentantii Ministerului Societatii Informationale in conditiile in care reprezentantii statului roman spera ca aceasta mutare va avea un impact pozitiv asupra procesului in curs de vanzare a actiunilor la companie, prin intermediul unei listari la bursa. ”Pentru Romania trecerea la un brand al Deutsche Telekom va fi un avantaj. Va avea un impact pozitiv asupra listarii la bursa”, afirma surse familiare cu discutiile.
Continuarea, pe ZF
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara