Emanuela Ghyka paraseste postul de director de comunicare al BRD
Data publicarii: 18-03-2014 | Finante-BanciBRD, a doua banca de pe piata dupa active, isi schimba din nou directorul de comunicare, la numai un an si jumatate dupa ce o recrutase pe Emanuela Ghyka de la Air France KLM Romania. Emanuela Ghyka a preluat postul de la BRD practic odata cu instalarea noului presedinte Philippe Lhotte in noiembrie 2012, in plin scandal iscat de investigarea unui lant de fraude in banca.
Ea venea in BRD dupa cinci ani in care condusese politica de marketing si comunicare a gigantului aerian Air France KLM pe piata locala, fiind responsabila inclusiv de comunicarea in situatii de criza. In cea mai mare parte a lui 2013 BRD s-a concentrat pe acoperirea vulnerabilitatilor din zona de management al riscului si pe revizuirea procedurilor interne, linia de comunicare nefiind considerata o prioritate. De-abia spre finalul toamnei banca a lansat o noua campanie de imagine si pozitionare, cu un nou slogan.
Continuarea, pe ZF
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut