Care sunt cele mai detestate firme din Romania
Data publicarii: 02-04-2014 | Finante-BanciDoar unul din cinci romani are o relatie apropiata cu firma de asigurare, in timp ce, pentru jumatate dintre clienti, numele asiguratorului nu are nicio importanta. Asigurarile reprezinta singura ramura financiara unde exista un segment clar definit de clienti care urasc companiile.
Firmele de asigurare din Romania sunt departe de a avea o imagine buna in ochii propriilor clienti, in ciuda faptului ca afacerile lor ar trebui sa se bazeze tocmai pe incredere. Potrivit unui studiu realizat de Gfk, pentru unul din doi clienti ai asiguratorului, numele firmei nu are nicio importanta.
Mai mult, aproximativ 6% dintre persoanele chestionate au spus ca firma de asigurare le este dusman, in timp ce doar 20% spun ca au o relatie stransa cu firma de asigurare. Studiul face referire la politele de viata si de sanatate, produse care presupun o relatie pe termen lung intre companie si client.
„Pentru prima oara s-a conturat atat de clar un segment al dusmanilor. Am rulat acest instrument pe piata auto, banking sau farma si pe niciuna dintre ele nu am avut un segment de relatii atat de intens negative", apreciaza Simona Dan, Market Strategy Advisor la GFk Romania.
Din sondajul GfK rezulta ca asiguratorii care au cele mai calde si pozitive relatii cu clientii (prieteni vechi si cercul social) sunt ING Asigurari (46%), Allianz Tiriac (37%), BCR Asigurari (23%), Generali si Metropolitan (cu cate 22%), Carpatica Asig si Omniasig (cu cate 19%). La polul opus, al celor mai „dusmanite" companii se afla Astra, BRD Asigurari si Euroins, fiecare cu 10% opinii strict negative.
Continuarea, pe Economica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor