Care sunt cele mai detestate firme din Romania
Data publicarii: 02-04-2014 | Finante-BanciDoar unul din cinci romani are o relatie apropiata cu firma de asigurare, in timp ce, pentru jumatate dintre clienti, numele asiguratorului nu are nicio importanta. Asigurarile reprezinta singura ramura financiara unde exista un segment clar definit de clienti care urasc companiile.
Firmele de asigurare din Romania sunt departe de a avea o imagine buna in ochii propriilor clienti, in ciuda faptului ca afacerile lor ar trebui sa se bazeze tocmai pe incredere. Potrivit unui studiu realizat de Gfk, pentru unul din doi clienti ai asiguratorului, numele firmei nu are nicio importanta.
Mai mult, aproximativ 6% dintre persoanele chestionate au spus ca firma de asigurare le este dusman, in timp ce doar 20% spun ca au o relatie stransa cu firma de asigurare. Studiul face referire la politele de viata si de sanatate, produse care presupun o relatie pe termen lung intre companie si client.
„Pentru prima oara s-a conturat atat de clar un segment al dusmanilor. Am rulat acest instrument pe piata auto, banking sau farma si pe niciuna dintre ele nu am avut un segment de relatii atat de intens negative", apreciaza Simona Dan, Market Strategy Advisor la GFk Romania.
Din sondajul GfK rezulta ca asiguratorii care au cele mai calde si pozitive relatii cu clientii (prieteni vechi si cercul social) sunt ING Asigurari (46%), Allianz Tiriac (37%), BCR Asigurari (23%), Generali si Metropolitan (cu cate 22%), Carpatica Asig si Omniasig (cu cate 19%). La polul opus, al celor mai „dusmanite" companii se afla Astra, BRD Asigurari si Euroins, fiecare cu 10% opinii strict negative.
Continuarea, pe Economica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri