Ce fel de asigurari prefera romanii
Data publicarii: 16-04-2014 | Finante-BanciUn studiu al Centrului de Cercetari si Studii Cantitative si Calitative (CCSCC) a masurat nivelul de importanta a 7 criterii in decizia de a incheia o asigurare. Conform rezultatelor, pentru 41% dintre romani, pretul este "foarte"/"destul de important".
O parte semnificativa a populatiei adulte a Romaniei (36%) poate indica denumirea a cel putin unei companii de asigurari, iar mai putin de o cincime (18,8%) a cel putin doua. Astra Asigurari este compania cu cea mai ridicata notorietate (36%), urmata de Allianz Tiriac Asigurari (14%), Asirom (14%), Omniasig (10%), ING Asigurari (7%), Carpatica Asig (7%) si Generali Romania (4%), BCR Asigurari de Viata (2,5%), Grouprama Asigurari (2%) si Uniqa Asigurari (2%). Alte companii au fost indicate de 1,5% din respondenti.
Continuarea, pe Wall-Street.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall