Ce fel de asigurari prefera romanii
Data publicarii: 16-04-2014 | Finante-BanciUn studiu al Centrului de Cercetari si Studii Cantitative si Calitative (CCSCC) a masurat nivelul de importanta a 7 criterii in decizia de a incheia o asigurare. Conform rezultatelor, pentru 41% dintre romani, pretul este "foarte"/"destul de important".
O parte semnificativa a populatiei adulte a Romaniei (36%) poate indica denumirea a cel putin unei companii de asigurari, iar mai putin de o cincime (18,8%) a cel putin doua. Astra Asigurari este compania cu cea mai ridicata notorietate (36%), urmata de Allianz Tiriac Asigurari (14%), Asirom (14%), Omniasig (10%), ING Asigurari (7%), Carpatica Asig (7%) si Generali Romania (4%), BCR Asigurari de Viata (2,5%), Grouprama Asigurari (2%) si Uniqa Asigurari (2%). Alte companii au fost indicate de 1,5% din respondenti.
Continuarea, pe Wall-Street.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii