Grupul OTP nu a găsit o ţintă adecvată pentru achiziţie în România
Data publicarii: 28-04-2014 | Finante-BanciGrupul ungar OTP nu a găsit o ţintă adecvată pentru preluare în România, piaţă pe care o consideră de importanţă strategică, şi ar putea face în curând o achiziţie în ţările în care are o cotă de piaţă redusă, a declarat directorul general al OTP, Sandor Csanyi.
Grupul ar putea face în curând o achiziţie în ţările în care are o cotă de piaţă redusă, dar analizează în continuare şi instituţiile de credit din Ungaria, a răspuns Csanyi la o întrebare a unui acţionar, potrivit cotidianului ungar Portfolio. Acţionarii OTP s-au reunit vineri la adunarea generală anuală.
OTP a privit întotdeauna România ca o ţintă strategică, întrucât este o ţară vecină şi membră a Uniunii Europene, dar banca nu a identificat o ţintă adecvată pentru achiziţie pe această piaţă, a spus Csanyi.
Banca ungară are o cotă de piaţă redusă în Serbia, ţară din care se retrag mai multe instituţii de credit, astfel că OTP analizează posibile ţinte în Serbia şi nu exclude achiziţii în Croaţia.
Continuarea, pe Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor