Mercedes a vandut masina cu numarul 25.000.000
Data publicarii: 17-11-2006
Zilele trecut, cel mai influent brand auto - in opinia specialistilor - a aniversat vanzarea exemplarului cu numarul 25 de milioane, aflam din Banii Nostri. Masina vanduta cu acest prilej este ultima generatie a seriei "E". Alegerea nu este intamplatoare pentru ca in 1946 prima masina vanduta dupa al Doilea Razboi Mondial purta numele Mercedes 170 si este precursorul actualului E Class. In cei 60 de ani de existenta, modelul "E" s-a vandut in 11.5 milioane de exemplare si se afla la a saprea generatie. Evenimentul a avut locu la un showroomul din Sindelfingen, Germania.
Numerotarea celor 25 de milioane de unitati a inceput cu 1946, anul in care Mercedes a produs, dupa Al Doilea Razboi Mondial, prima sa masina. Numarul real al masinilor iesite pe poarta fabricilor Mercedes este mai mare pentru ca in acest calcul nu au fost luate masinile care au fost produse inaintea razboiului.
Klaus Maier, al doilea om in companie a declarat ca: "Primul nostru vehicul de dupa razboi a fost vandut in Sindelfingen, iar dupa 60 de ani de existenta pe piata am vrut sa reeditam momentul".
Un alt simbol al germanilor este Mercedes S Class, model ce a fost lansat in 1965 si domina atat piata produselor auto de lux, cat si intreaga gama de masini a Mercedes. In existenta sa de peste 40 de ani, clasa S s-a multiplicat in peste 4 milioane de exemplare.
Mai putin costisitorea calsa C a fost lansata in 1983 si s-a numit 190. Astazi este cel mai bine vandut produs al Mercedes si a vandut aproape 7 milioane de masini de la aparitia pe piata.
Constructorul german si-a diversificat gama de produse cu A, B, G si R Class, dar se implica si in segmentul mini cu brandul Smart.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025