Brandurile clasei mijlocii
Data publicarii: 20-11-2006
In domeniul tehnologiei brandul cu cel mai mare nivel de incredere este Nokia (72,6% dintre mentiunile spontane), urmat de Microsoft (67,8%) si de Orange (65,5%). Desi gradul de utilizare a marcii Panasonic este mai mare decit al serviciilor companiei Microsoft (34,9% fata de 33,7%), Panasonic se afla in urma Microsoft ca grad de incredere.
Masini de incredere
Studiul a mai evidentiat ca desi aproape jumatate dintre cei chestionati conduc o Dacia (41,7%), gradul de incredere in aceasta marca este cel mai scazut intr-un top al mentiunilor spontane (55,2%). Mercedes reprezinta pentru consumatorul roman cel mai de incredere brand auto (73,1%), desi gradul de utilizare este printre cele mai scazute (21,6%). Kent ramine cea mai de incredere marca de tigari, cu peste jumatate dintre mentiunile spontane (53,3%) si totodata cea mai utilizata marca, 30,8% dintre respondenti utilizind-o cel putin o data. Marlboro il urmeaza la scurta distanta, detinind locul al doilea atit in topul increderii, cit si la gradul de folosire (46,1% si, respectiv, 24,3%).
Coca-Cola, numarul 1
Dintre bunurile de larg consum nominalizate intr-un top 5, romanii acorda 70% mentiuni spontane marcii Coca-Cola. Brandul detine suprematia in topul increderii, dar si ca grad de utilizare. La incredere, brandul este urmat de Ariel (69,2%) si de Jacobs Krönung (66%). Chiar daca Danone are un grad de utilizare in rindurile consumatorilor aproape dublu fata de Nike (51,7%, fata de 34,3%), consumatorii au mai multa incredere in brandul american.
Studiul a luat in considerare gradul de utilizare a marcilor si mentiunile spontane. Esantionul reprezentativ a fost de 1.500 de respondenti din clasa medie, locuitori in orase cu peste 50.000 de locuitori.
Citeste tot articolul in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private