Brandurile clasei mijlocii
Data publicarii: 20-11-2006In domeniul tehnologiei brandul cu cel mai mare nivel de incredere este Nokia (72,6% dintre mentiunile spontane), urmat de Microsoft (67,8%) si de Orange (65,5%). Desi gradul de utilizare a marcii Panasonic este mai mare decit al serviciilor companiei Microsoft (34,9% fata de 33,7%), Panasonic se afla in urma Microsoft ca grad de incredere.
Masini de incredere
Studiul a mai evidentiat ca desi aproape jumatate dintre cei chestionati conduc o Dacia (41,7%), gradul de incredere in aceasta marca este cel mai scazut intr-un top al mentiunilor spontane (55,2%). Mercedes reprezinta pentru consumatorul roman cel mai de incredere brand auto (73,1%), desi gradul de utilizare este printre cele mai scazute (21,6%). Kent ramine cea mai de incredere marca de tigari, cu peste jumatate dintre mentiunile spontane (53,3%) si totodata cea mai utilizata marca, 30,8% dintre respondenti utilizind-o cel putin o data. Marlboro il urmeaza la scurta distanta, detinind locul al doilea atit in topul increderii, cit si la gradul de folosire (46,1% si, respectiv, 24,3%).
Coca-Cola, numarul 1
Dintre bunurile de larg consum nominalizate intr-un top 5, romanii acorda 70% mentiuni spontane marcii Coca-Cola. Brandul detine suprematia in topul increderii, dar si ca grad de utilizare. La incredere, brandul este urmat de Ariel (69,2%) si de Jacobs Krönung (66%). Chiar daca Danone are un grad de utilizare in rindurile consumatorilor aproape dublu fata de Nike (51,7%, fata de 34,3%), consumatorii au mai multa incredere in brandul american.
Studiul a luat in considerare gradul de utilizare a marcilor si mentiunile spontane. Esantionul reprezentativ a fost de 1.500 de respondenti din clasa medie, locuitori in orase cu peste 50.000 de locuitori.
Citeste tot articolul in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall