Brandurile clasei mijlocii
Data publicarii: 20-11-2006
In domeniul tehnologiei brandul cu cel mai mare nivel de incredere este Nokia (72,6% dintre mentiunile spontane), urmat de Microsoft (67,8%) si de Orange (65,5%). Desi gradul de utilizare a marcii Panasonic este mai mare decit al serviciilor companiei Microsoft (34,9% fata de 33,7%), Panasonic se afla in urma Microsoft ca grad de incredere.
Masini de incredere
Studiul a mai evidentiat ca desi aproape jumatate dintre cei chestionati conduc o Dacia (41,7%), gradul de incredere in aceasta marca este cel mai scazut intr-un top al mentiunilor spontane (55,2%). Mercedes reprezinta pentru consumatorul roman cel mai de incredere brand auto (73,1%), desi gradul de utilizare este printre cele mai scazute (21,6%). Kent ramine cea mai de incredere marca de tigari, cu peste jumatate dintre mentiunile spontane (53,3%) si totodata cea mai utilizata marca, 30,8% dintre respondenti utilizind-o cel putin o data. Marlboro il urmeaza la scurta distanta, detinind locul al doilea atit in topul increderii, cit si la gradul de folosire (46,1% si, respectiv, 24,3%).
Coca-Cola, numarul 1
Dintre bunurile de larg consum nominalizate intr-un top 5, romanii acorda 70% mentiuni spontane marcii Coca-Cola. Brandul detine suprematia in topul increderii, dar si ca grad de utilizare. La incredere, brandul este urmat de Ariel (69,2%) si de Jacobs Krönung (66%). Chiar daca Danone are un grad de utilizare in rindurile consumatorilor aproape dublu fata de Nike (51,7%, fata de 34,3%), consumatorii au mai multa incredere in brandul american.
Studiul a luat in considerare gradul de utilizare a marcilor si mentiunile spontane. Esantionul reprezentativ a fost de 1.500 de respondenti din clasa medie, locuitori in orase cu peste 50.000 de locuitori.
Citeste tot articolul in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara