Board-ul Volkswagen analizeaza diverse masuri pentru a asigura ratingul companiei
Data publicarii: 02-10-2015 | EconomieMembrii Consiliului de supervizare de la grupul auto german Volkswagen sunt ingrijorati de posibilitatea ca grupul sa fie retrogradat de marile agentii de rating si analizeaza mai multe masuri pentru a contracara acest risc, dar cu toate acestea nu intentioneaza sa vanda din activele grupului, au declarat joi pentru Reuters doua surse din interiorul board-ului VW.
Grupul auto german Volkswagen este implicat in prezent intr-un scandal de amploare, dupa ce a recunoscut ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane in Germania) cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Scandalul a fortat demisia directorului general Martin Winterkorn, care a fost inlocuit cu Matthias Muller, directorul Porsche.
Potrivit surselor citate de Reuters, in urma recentelor actiuni ale agentiilor de rating Fitch si Moody's, Consiliul de supervizare de la Volkswagen este ingrijorat de o posibila retrogradare, ceea ce ar duce la cresterea costurilor de creditare ale companiei si ar afecta capacitatea sa de a recastiga increderea investitorilor. In consecinta, boardul VW analizeaza mai multe masuri de reducere a costurilor si de crestere a veniturilor. Cu toate acestea, potrivit surselor, pana acum nu au existat niciun fel de discutii cu privire la vanzarea unor active sau marci din portofoliul VW.
Portofoliul Volkswagen este format din 12 marci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania.
AGERPRES
Grupul auto german Volkswagen este implicat in prezent intr-un scandal de amploare, dupa ce a recunoscut ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane in Germania) cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Scandalul a fortat demisia directorului general Martin Winterkorn, care a fost inlocuit cu Matthias Muller, directorul Porsche.
Potrivit surselor citate de Reuters, in urma recentelor actiuni ale agentiilor de rating Fitch si Moody's, Consiliul de supervizare de la Volkswagen este ingrijorat de o posibila retrogradare, ceea ce ar duce la cresterea costurilor de creditare ale companiei si ar afecta capacitatea sa de a recastiga increderea investitorilor. In consecinta, boardul VW analizeaza mai multe masuri de reducere a costurilor si de crestere a veniturilor. Cu toate acestea, potrivit surselor, pana acum nu au existat niciun fel de discutii cu privire la vanzarea unor active sau marci din portofoliul VW.
Portofoliul Volkswagen este format din 12 marci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania.
AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză