EximBank relocheaza agentia din Timisoara

Data publicarii: 07-10-2015 | Finante-Banci

EximBank relocheaza agentia din Timisoara
, schimbarea fiind parte a strategiei bancii de optimizare a fluxurilor de lucru si de reducere a costurilor operationale, se arata intr-un comunicat al bancii.

'Continuam sa actionam in directia mentinerii unui cadru de administrare cat mai eficient al EximBank, iar o parte a acestui proces vizeaza si optimizarea costurilor in ceea ce priveste locatiile unor unitati teritoriale. Sunt spatii - asa cum este si cel de la Timisoara - care nu mai corespund nevoilor noastre actuale, spatii ample care se preteaza mai mult bancilor de retail. Vom continua procesul de eficientizare a retelei comerciale, mai ales ca piata imobiliara ofera inca oportunitati in acest sens, astfel incat sa identificam solutiile care ne permit intensificarea interactiunii cu mediul de business si facilitarea comunicarii directe a oamenilor de afaceri cu consultantii nostri', a spus Traian Halalai, presedintele executiv al EximBank.

Banca precizeaza ca pe parcursul ultimilor doi ani, in conditiile in care infrastructura industriei bancare s-a aflat intr-un amplu proces de restructurare, EximBank si-a extins reteaua comerciala cu noua agentii, operand in prezent 20 de unitati. Modelul de extindere adoptat a vizat o acoperire nationala eficienta, cu agentii cu un numar de maximum trei angajati, fara servicii de back office si care sa deserveasca, in medie, societatile comerciale din doua judete.

EximBank este o banca specializata dedicata exclusiv segmentului corporate care se implica activ in sustinerea si promovarea mediului de afaceri romanesc, sprijinind prin instrumentele financiare de care dispune proiectele companiilor locale. Instrumentele sale financiare specifice de finantare, garantare si asigurare pot fi accesate de orice tip de societate comerciala, fie ca este IMM sau companie mare, deruleaza tranzactii internationale, ori se adreseaza numai pietei interne.

Banca a raportat in primul semestru al acestui an un profit net de 40 de milioane de lei, cu 26% mai mare decat cel inregistrat in perioada similara din 2014, pe fondul extinderii portofoliului de produse si al acoperirii teritoriale.

AGERPRES