Jocurile interactive televizate, o afacere de sute de milioane de dolari
Data publicarii: 23-11-2006
Nucleul acestor emisiuni televizate este reprezentat de compania Telemedia InteracTV Productions, al carei fondator, Jeno Torocsik, spera sa devina, in cativa ani, un "baron global" al acestui nou tip de afacere.
Majoritatea emisiunilor de acest fel, la care participantii sunt atrasi sa participe printr-un simplu apel telefonic, sunt produse in Budapesta, si transmise apoi in peste 40 de tari, incepand cu Marea Britanie si pana in Indonezia, inclusiv Romania.
In functie de raspunsurile furnizate de apelanti, Torocsik si echipa sa de producatori opereaza modificari in structura jocurilor, oferind castiguri din ce in ce mai mari, pentru a creste numarul persoanelor care suna.
Astfel, intr-o singura ora de program, se pot inregistra si 100.000 de apeluri telefonice. "Stim exact ce tipuri de jocuri sa oferim telespectatorilor si in ce ordine sa le aranjam", precizeaza Torocsik. "Nu este neaparat un joc ceea ce facem noi, este o strategie de know-how", spune Torocsik.
"In Budapesta, realizam peste 60 de ore de program, intr-o singura zi", spune Torocsik.
Compania difuzeaza, intr-o luna, peste 2.000 de ore de program, primind sute de milioane de apeluri telefonice pe an.
Banii care se acumuleaza de pe urma apelurilor sunt impartiti intre Telemedia, companiile de telefonie implicate in aceasta afacere si posturile de televiziune care difuzeaza aceste show-uri.
"Sunt niste pariuri televizate"
In Marea Britanie exista anumite voci critice care afirma ca aceste programe interactive reprezinta o forma de pariu televizat.
Autoritatile de reglementare din Insula considera ca aceasta industrie deformeaza jocurile de noroc, lasand impresia ca aceste emisiuni ar presupune anumite abilitati din partea celor care suna, mai ales in cazul jocurilor de puzzle care sunt usor de rezolvat.
Autoritatile de profil din Insula considera ca acestea sunt sub semnul hazardului si mai putin rezolvabile prin indemanarea telespectatorilor. "In fiecare tara, legile locale si regulamentele sunt diferite", mentioneaza Torocsik.
Acesta adauga ca, inainte de a patrunde pe o noua piata, firma pe care o conduce colaboreaza cu experti in domeniul legislativ pentru a putea transmite acest gen de emisiuni in conditii de perfecta legalitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri