Banca Transilvania lanseaza creditul fara rate cu 0% dobanda
Data publicarii: 23-11-2006
Este de subliniat faptul ca, in primii 3 ani, suma care reprezinta rulajul minim poate fi utilizata din nou. In cazul neefectuarii de catre client a rulajului minim, comisionul aferent lunii respective va fi de 2% din valoarea creditului.
La sfarsitul celor trei ani, creditul revolving se transforma in credit cu anuitate, in conditiile unui credit pentru nevoi curente, situatie in care clientii pot rambursa esalonat creditul, in maxim 10 ani, fara a mai fi necesara efectuarea rulajului lunar.
Banca Transilvania practica, la acordarea Creditului fara rate, cu 0% dobanda, un comision care poate fi platit fie la acordare (2%), fie inclus in credit (4%). Dupa perioada de trei ani de la contractarea creditului, in cazul in care clientul alege transformarea creditului in unul cu anuitate, se mai adauga un comision de gestiune de 4% din valoarea creditului aprobat.
Pentru a obtine Creditul fara rate, cu 0% dobanda, solicitantii trebuie sa fie cetateni romani, cu domiciliul in Romania, cu varsta cuprinsa intre 18 si 70 de ani - varsta maxima la sfarsitul perioadei de creditare si sa aiba un venit lunar net de minim 700 RON. Documentatia necesara pentru contractarea acestui tip de credit este simplificata, cuprinzand: cerere de credit, acord de consultare CRB, acte de identitate si documente care sa ateste veniturile lunare luate in considerare.
Activitatea Bancii Transilvania este orientata pe trei linii principale de afaceri, dintre care retail-ul are o pondere importanta, reprezentand peste 660.000 de clienti persoane fizice. Imbogatirea portofoliului de servicii si produse, dedicat acestui segment, dar si consolidarea continua a retelei de sucursale si agentii, ajunsa in prezent la 323 de unitati, reprezinta directii de actiune ale bancii, avand drept obiectiv atragerea si fidelizarea clientilor cu ajutorul unor instrumente care satisfac nevoile acestora.
Gabriela Nistor, Director Retail Banking, Banca Transilvania, declara: "Am identificat o nisa importanta de clienti care au nevoie de credite mai flexibile pentru nevoi personale, iar acest produs imbina un credit care are perioada de gratie pe o durata destul de lunga, de 3 ani, cu un plan de rambursare ulterior, extins pana la 10 ani. Faptul ca, in primii 3 ani, clientul nu are de platit rate ii da acestuia libertatea de a utiliza suma pentru o gama mai larga de necesitati si poate fi accesata o suma mai mare fata de un credit pentru nevoi personale cu rate lunare de rambursat".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI