Internetul devine o sursa de informatii depasita numai de televiziune
Data publicarii: 24-11-2006
Internetul a devenit a doua sursa de stiri si informatii stiintifice dupa televiziune pentru locuitorii Statelor Unite, tendinta care se exinde la nivel global, se arata intr-un raport elaborat de Pew Internet and American Life Project citat, joi, de editia online a jurnalului ZeeNews. Raportul spune ca o cinicme (20%) din americani obtin informatiile stiintifice de pe internet, in timp ce 41% se adreseaza programelor de televiziune. Doar cu 14% sunt cotate revistele de specialitate si ziarele, iar radioul numai cu 4%In cazul conexiunilor internet de banda larga ori cu viteze de transfer foarte mari, 34% din utilizatori se bazeaza pe informatia online, si 33% pe informatia difuzata de televiziune.
In ceea ce priveste stirile de interes general, situatia se schimba radical. Televiziunile nationale, radiourile si presa locala se afla in fata portalurilor de informatii generale. Internetul depaseste numai ziarele nationale aflate in criza de cititori. In jur de 87% dintre americani au cautat macar o data in viata informatii stiintifice sau "serioase" pe internet si nu in alte surse, se arata in raportul Pew.
Aceeasi tendinta de crestere a informatiei de pe internet se remarca si in Romania. In luna octombrie editiile online ale principalelor publicatii au inregistrat un numar record de vizitatori pe fondul cresterii numarului de romani care au accesat Internetul si a utilizatorilor din strainatate care au vizitat site-urile romanesti.
In data de 14 noiembrie serviciul Trafic.ro a stabilit un nou record al numarului de vizitatori unici inregistrati intr-o zi: 6.066.466 vizitatori unici. Tot in aceasta luna, a fost stabilit un nou record in ceea ce priveste numarul de vizitatori unici pe zi inregistrati de un site: 539.746 vizitatori unici inregistrati de Softpedia, in data de 14 noiembrie.
Trafic.ro, serviciul de analiza web care monitorizeaza majoritatea site-urilor din Romania, a contabilizat in luna octombrie 26,463,136 vizitatori unici dintre care peste sapte milioane de vizitatori unici au fost din din Romania si aproape 19,5 milioane de vizitatori unici din strainatate.
Audienta activa a Internetului in Romania (romanii care acceseaza Internetul cel putin o data pe luna) a crescut cu aproape 50% (mai exact, 48,4%) fata de inceputul anului, cand, conform aceleiasi surse, se situa la doar 4.737.426 de utilizatori activi.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025