Lindt vrea sa detroneze Godiva pe piata ciocolatei premium
Data publicarii: 08-03-2016 | EconomieGrupul elvetian Lindt & Spruengli AG vrea sa detroneze Godiva pana in 2020 si sa devina cel mai mare comerciant de ciocolata premium din lume, informeaza Bloomberg.
Pentru a putea atinge acest obiectiv, Lindt intenționează să deschidă câte 20-30 de magazine în fiecare an, a precizat grupul elvețian, care în paralel a raportat marți o creștere de 11% a profitului net în 2015. În prezent, Lindt are peste 300 de magazine și trebuie să-și accelereze ritmul expansiunii dacă vrea să-și devanseze rivalul Godiva, care are deja peste 450 de magazine. Anul trecut, Lindt a deschis 50 de magazine, dintre care 16 în Brazilia, iar vânzările cu amănuntul au crescut cu peste 20%, mai rapid decât majorarea cifrei de afaceri a companiei.
"Dacă continuăm în acest ritm vom ajunge pe prima poziție", a declarat directorul general Ernst Tanner, adăugând că Lindt vrea să aibă o "prezență mondială" în timp ce Godiva are o poziție foarte puternică pe anumite piețe precum America de Nord și Japonia. Ernst Tanner a precizat că în cursul acestui an Lindt va deschide primul său magazin la Moscova și are de gând să își extindă rețeaua de magazine din Brazilia, Franța și Marea Britanie.
În paralel, Lindt a anunțat o majorare a dividendelor cu 10%, în condițiile în care în 2015 profitul său net a crescut cu 11,2%, până la 381 milioane franci (348 milioane de euro), profitul operațional a crescut cu 9,4% până la 518,8 milioane franci iar cifra de afaceri s-a majorat cu 7,1%, până la 3,65 miliarde de franci.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an