Marketingul de sarbatori o ia razna
Data publicarii: 28-11-2006
Totusi, in alergatura pentru a fi pe primul loc in perioada sarbatorilor, unii fac marea greseala: se grabesc.
"Oamenii incep sa faca cumparaturi mai devreme decat de obicei si an de an incep sa se obisnuiasca cu asta", a precizat Bill Bruce, directorul creativ al BBDO New York, care se poate lauda cu un trio pe lista clientilor: eBay, Dell si Campbell. Agentia a iesit pe piata cu ofertele de sarbatori ale celor trei companii mai devreme ca niciodata. "Sunt cativa care asteapta saptamana dinainte de sarbatori pentru a face cumparaturi insa multi altii le-o iau inainte", a completat acesta pentru publicatia Ad Age.
Conform unui studiu recent al companiei Big Research, 40.4% dintre consumatori au inceput sa-si faca cumparaturile de sarbatori inainte de Halloween, comparativ cu o pondere de 40.1%, de anul trecut.
Vodafone si McCann indeamna deja consumatorii sa faca pe cineva fericit. "De Craciun este cea mai activa perioada pentru vanzarile telefoniei mobile si toti competitorii pregatesc oferte generoase. In acest context comunicarea trebuie sa faca 'the extra mile' ca sa convinga potentialii clienti. Provocarea briefului promotiei de Craciun Vodafone 2006 a fost in primul rand strategica, si anume: integrarea strategiei de comunicare a marcii cu oferta promotionala de anul acesta", a precizat Adrian Botan, director de creatie pe Europa Centrala si de Est, al McCann Erickson.
Citeste tot articolul in Wall-Street.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri