28 de minute virtuale pe telefonul mobil
Data publicarii: 28-11-2006
Mai frecvent si mai lung
Jucatorii chestionati acceseaza in mod frecvent jocurile mobile: majoritatea (80%) se joaca cel putin o data pe saptamana, iar 34% se joaca in fiecare zi. Durata medie a unei sesiuni de joc este de 28 de minute. Jucatorii care depasesc aceasta medie se afla in India (39 de minute), Statele Unite (31 de minute) si Tailanda (29 de minute).
Jocurile mobile sunt accesate in miscare (61%) aproape la fel de mult ca si acasa (62%). De asemenea, jucatorii profita la maximum de timpii morti, 56% dintre ei preferand sa se joace in timp ce asteapta.
Aproape doua treimi din respondenti (63%) prefera experienta imbogatita oferita de urmatoarea generatie de jocuri mobile de la Nokia fata de oferta existenta de jocuri Java 2D si Java 3D - in special dupa testarea jocurilor.
Experienta placuta de joc (84%), interesul de a relua jocul dupa ce a fost deja castigat (79%) si tipul de joc (78%) sunt principalele beneficii luate in calcul inainte de a achizitiona un joc mobil. Calitatea elementelor grafice (84%) si posibilitatea de a utiliza telefonul mobil si pentru alte functii in timpul descarcarii (78%) sunt, de asemenea, printre factorii care motiveaza alegerea jocurilor Nokia din generatia urmatoare.
Testare inainte de achizitionare
Daca exista posibilitatea testarii pre-achizitionare, majoritatea jucatorilor (43%) prefera sa testeze doua/trei jocuri pe saptamana, 21% preferand sa testeze unul singur. Dupa testare, majoritatea respondentilor (65%) prefera sa plateasca integral jocul decat sa faca un abonament (27%).
In ceea ce priveste metoda de descarcare a jocurilor, over-the-internet (OTI) (34%) este aproape la fel de utilizata ca si over-the-air (OTA) (45%).
Conectare, competitie si impartasire
Tendintele manifestate la nivel mondial in ceea ce priveste jocurile arata ca punerea in contact a jucatorilor, fie ca membri ai aceleiasi echipe, fie ca adversari, devine o parte din ce in ce mai importanta a experientei de joc in mediul mobil. La nivel global, 45% din respondenti joaca in modul multiplayer (de pe telefon) cel putin o data pe luna. India se afla pe primul loc, peste jumatate din jucatori (56%) accesand o data pe saptamana jocuri in modul multiplayer, iar unul din patru jucatori, in fiecare zi.
Jucatorii nu vor doar sa isi invinga adversarii, ci si sa impartaseasca cu prietenii versiuni demo ale jocurilor (62%). In plus, marea majoritate (79%) sunt dispusi sa testeze jocurile trimise de prieteni.
"Rezultatele acestui studiu confirma inca o data faptul ca utilizatorii se asteapta ca urmatoarea generatie de jocuri mobile sa le poata satisface cerintele legate de jocurile mobile," a declarat Jaakko Kaidesoja, Director, Games, Multimedia, Nokia.
"Utilizatorii cauta grafica exceptionala, continut exceptional si experiente exceptionale de joc, iar noi am fost receptivi la cerintele lor. Anul viitor, intentionam sa oferim noi experiente superioare de joc mobil - jocuri extrem de atractive din punct de vedere vizual, captivante, cu functii de conectivitate, usor de gasit, gestionat si jucat", se mai precizeaza in comunicatul remis de Nokia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private