28 de minute virtuale pe telefonul mobil
Data publicarii: 28-11-2006Mai frecvent si mai lung
Jucatorii chestionati acceseaza in mod frecvent jocurile mobile: majoritatea (80%) se joaca cel putin o data pe saptamana, iar 34% se joaca in fiecare zi. Durata medie a unei sesiuni de joc este de 28 de minute. Jucatorii care depasesc aceasta medie se afla in India (39 de minute), Statele Unite (31 de minute) si Tailanda (29 de minute).
Jocurile mobile sunt accesate in miscare (61%) aproape la fel de mult ca si acasa (62%). De asemenea, jucatorii profita la maximum de timpii morti, 56% dintre ei preferand sa se joace in timp ce asteapta.
Aproape doua treimi din respondenti (63%) prefera experienta imbogatita oferita de urmatoarea generatie de jocuri mobile de la Nokia fata de oferta existenta de jocuri Java 2D si Java 3D - in special dupa testarea jocurilor.
Experienta placuta de joc (84%), interesul de a relua jocul dupa ce a fost deja castigat (79%) si tipul de joc (78%) sunt principalele beneficii luate in calcul inainte de a achizitiona un joc mobil. Calitatea elementelor grafice (84%) si posibilitatea de a utiliza telefonul mobil si pentru alte functii in timpul descarcarii (78%) sunt, de asemenea, printre factorii care motiveaza alegerea jocurilor Nokia din generatia urmatoare.
Testare inainte de achizitionare
Daca exista posibilitatea testarii pre-achizitionare, majoritatea jucatorilor (43%) prefera sa testeze doua/trei jocuri pe saptamana, 21% preferand sa testeze unul singur. Dupa testare, majoritatea respondentilor (65%) prefera sa plateasca integral jocul decat sa faca un abonament (27%).
In ceea ce priveste metoda de descarcare a jocurilor, over-the-internet (OTI) (34%) este aproape la fel de utilizata ca si over-the-air (OTA) (45%).
Conectare, competitie si impartasire
Tendintele manifestate la nivel mondial in ceea ce priveste jocurile arata ca punerea in contact a jucatorilor, fie ca membri ai aceleiasi echipe, fie ca adversari, devine o parte din ce in ce mai importanta a experientei de joc in mediul mobil. La nivel global, 45% din respondenti joaca in modul multiplayer (de pe telefon) cel putin o data pe luna. India se afla pe primul loc, peste jumatate din jucatori (56%) accesand o data pe saptamana jocuri in modul multiplayer, iar unul din patru jucatori, in fiecare zi.
Jucatorii nu vor doar sa isi invinga adversarii, ci si sa impartaseasca cu prietenii versiuni demo ale jocurilor (62%). In plus, marea majoritate (79%) sunt dispusi sa testeze jocurile trimise de prieteni.
"Rezultatele acestui studiu confirma inca o data faptul ca utilizatorii se asteapta ca urmatoarea generatie de jocuri mobile sa le poata satisface cerintele legate de jocurile mobile," a declarat Jaakko Kaidesoja, Director, Games, Multimedia, Nokia.
"Utilizatorii cauta grafica exceptionala, continut exceptional si experiente exceptionale de joc, iar noi am fost receptivi la cerintele lor. Anul viitor, intentionam sa oferim noi experiente superioare de joc mobil - jocuri extrem de atractive din punct de vedere vizual, captivante, cu functii de conectivitate, usor de gasit, gestionat si jucat", se mai precizeaza in comunicatul remis de Nokia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut