Banca Transilvania se crede zana IMM-urilor
Data publicarii: 01-12-2006
EVZ: BT tocmai a lansat produsul cu numarul opt adresat IMM-urilor. Mai continuati seria de produse destinate IMM-urilor?
Ionut Patrahau: Continuam. Avem angajamentul ca pana la sfarsitul anului 2007, din trei in trei luni, sa lansam un nou produs pentru IMM-uri. Am ajuns la produsul cu numarul opt, deci pana la cel cu numarul 12 mai avem chiar putin. Ati putea sa ma intrebati daca mai continuam si dupa 2007 si cred ca vom continua, pentru ca s-a dovedit foarte productiv angajamentul nostru fata de IMM-uri.
Ce inseamna foarte productiv? Cresterea numarului de clienti?
Obiectivul pe care ni l-am stabilit sa devenim banca numarul unu pentru IMM-uri l-am atins deja in termeni de pozitionare si de imagine. Lumea ne recunoaste ca fiind banca sectorului IMM in Romania si probabil ca, in 2007, o sa reusim si cantitativ: din punct de vedere al numarului de clienti, al numarului de clienti creditati, al numarului de produse specifice.
Ati facut un studiu care indica aceasta imagine?
Am facut un studiu anul trecut si il repetam acum, in luna ianuarie. Atunci o sa vedem exact cifrele si o sa vedem unde suntem. Eram pe locul trei in urma cu un an, iar in ultimul an am fost foarte activi.
Si atunci de unde stiti ca BT este deja prima banca pe sectorul IMM-urilor?
Asta o stim deja de la clientii noi, clientii potentiali, clientii care vin la noi. In fiecare luna creste numarul de clienti. Noi suntem acum undeva la 4.200 de clienti IMM noi pe luna...
O stim de la dumneavoastra (n.r. - mass-media): de cate ori se intampla ceva in domeniul acesta noi suntem sunati - pentru ca stim cele mai multe lucruri, ne focusam pe asta. O stim de la competitie, pana si ei ne recunosc. Dar ce e mai important pentru noi este ca o stim de la clienti.
Cati clienti IMM are BT?
Numarul de clienti IMM, asa cum ii cuantificam noi, cu cifra de afaceri de 1,5 milioane de lei pe an, a ajuns la aproape 120.000. Foarte important este ca acestor 120.000 de clienti le-am dat peste 35.000 de credite in ultimii doi ani. Aceasta pentru ca este important sa ai clienti multi, dar este improtant sa ai clienti activi, care cumpara produse de la tine.
Care este produsul pentru IMM-uri ce a avut cel mai mare succes?
Evident ca primul a avut cel mai mare succes, si dupa el urmeaza creditul cu dobanda zero, care a fost lansat in decembrie 2005 si care l-a depasit de departe. In momentul acesta el e vedeta, dar ceva ne spune ca o sa se schimbe in favoarea produsului numarul opt.
Citeste tot interviul in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an