Banca Transilvania se crede zana IMM-urilor
Data publicarii: Astazi, 01-12-2006
EVZ: BT tocmai a lansat produsul cu numarul opt adresat IMM-urilor. Mai continuati seria de produse destinate IMM-urilor?
Ionut Patrahau: Continuam. Avem angajamentul ca pana la sfarsitul anului 2007, din trei in trei luni, sa lansam un nou produs pentru IMM-uri. Am ajuns la produsul cu numarul opt, deci pana la cel cu numarul 12 mai avem chiar putin. Ati putea sa ma intrebati daca mai continuam si dupa 2007 si cred ca vom continua, pentru ca s-a dovedit foarte productiv angajamentul nostru fata de IMM-uri.
Ce inseamna foarte productiv? Cresterea numarului de clienti?
Obiectivul pe care ni l-am stabilit sa devenim banca numarul unu pentru IMM-uri l-am atins deja in termeni de pozitionare si de imagine. Lumea ne recunoaste ca fiind banca sectorului IMM in Romania si probabil ca, in 2007, o sa reusim si cantitativ: din punct de vedere al numarului de clienti, al numarului de clienti creditati, al numarului de produse specifice.
Ati facut un studiu care indica aceasta imagine?
Am facut un studiu anul trecut si il repetam acum, in luna ianuarie. Atunci o sa vedem exact cifrele si o sa vedem unde suntem. Eram pe locul trei in urma cu un an, iar in ultimul an am fost foarte activi.
Si atunci de unde stiti ca BT este deja prima banca pe sectorul IMM-urilor?
Asta o stim deja de la clientii noi, clientii potentiali, clientii care vin la noi. In fiecare luna creste numarul de clienti. Noi suntem acum undeva la 4.200 de clienti IMM noi pe luna...
O stim de la dumneavoastra (n.r. - mass-media): de cate ori se intampla ceva in domeniul acesta noi suntem sunati - pentru ca stim cele mai multe lucruri, ne focusam pe asta. O stim de la competitie, pana si ei ne recunosc. Dar ce e mai important pentru noi este ca o stim de la clienti.
Cati clienti IMM are BT?
Numarul de clienti IMM, asa cum ii cuantificam noi, cu cifra de afaceri de 1,5 milioane de lei pe an, a ajuns la aproape 120.000. Foarte important este ca acestor 120.000 de clienti le-am dat peste 35.000 de credite in ultimii doi ani. Aceasta pentru ca este important sa ai clienti multi, dar este improtant sa ai clienti activi, care cumpara produse de la tine.
Care este produsul pentru IMM-uri ce a avut cel mai mare succes?
Evident ca primul a avut cel mai mare succes, si dupa el urmeaza creditul cu dobanda zero, care a fost lansat in decembrie 2005 si care l-a depasit de departe. In momentul acesta el e vedeta, dar ceva ne spune ca o sa se schimbe in favoarea produsului numarul opt.
Citeste tot interviul in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private