Banca Transilvania se crede zana IMM-urilor
Data publicarii: 01-12-2006
Banca Transilvania a lansat miercuri produsul cu numarul opt din seria celor dedicate IMM-urilor: creditul imobiliar, fara avans, pe 15 ani. Directorul general adjunct, Ionut Patrahau, afirma ca BT este deja perceputa pe piata ca banca numarul unu pentru IMM-uri intr-un interviu acordat cotidianului Evenimentul Zilei. EVZ: BT tocmai a lansat produsul cu numarul opt adresat IMM-urilor. Mai continuati seria de produse destinate IMM-urilor?
EVZ: BT tocmai a lansat produsul cu numarul opt adresat IMM-urilor. Mai continuati seria de produse destinate IMM-urilor?
Ionut Patrahau: Continuam. Avem angajamentul ca pana la sfarsitul anului 2007, din trei in trei luni, sa lansam un nou produs pentru IMM-uri. Am ajuns la produsul cu numarul opt, deci pana la cel cu numarul 12 mai avem chiar putin. Ati putea sa ma intrebati daca mai continuam si dupa 2007 si cred ca vom continua, pentru ca s-a dovedit foarte productiv angajamentul nostru fata de IMM-uri.
Ce inseamna foarte productiv? Cresterea numarului de clienti?
Obiectivul pe care ni l-am stabilit sa devenim banca numarul unu pentru IMM-uri l-am atins deja in termeni de pozitionare si de imagine. Lumea ne recunoaste ca fiind banca sectorului IMM in Romania si probabil ca, in 2007, o sa reusim si cantitativ: din punct de vedere al numarului de clienti, al numarului de clienti creditati, al numarului de produse specifice.
Ati facut un studiu care indica aceasta imagine?
Am facut un studiu anul trecut si il repetam acum, in luna ianuarie. Atunci o sa vedem exact cifrele si o sa vedem unde suntem. Eram pe locul trei in urma cu un an, iar in ultimul an am fost foarte activi.
Si atunci de unde stiti ca BT este deja prima banca pe sectorul IMM-urilor?
Asta o stim deja de la clientii noi, clientii potentiali, clientii care vin la noi. In fiecare luna creste numarul de clienti. Noi suntem acum undeva la 4.200 de clienti IMM noi pe luna...
O stim de la dumneavoastra (n.r. - mass-media): de cate ori se intampla ceva in domeniul acesta noi suntem sunati - pentru ca stim cele mai multe lucruri, ne focusam pe asta. O stim de la competitie, pana si ei ne recunosc. Dar ce e mai important pentru noi este ca o stim de la clienti.
Cati clienti IMM are BT?
Numarul de clienti IMM, asa cum ii cuantificam noi, cu cifra de afaceri de 1,5 milioane de lei pe an, a ajuns la aproape 120.000. Foarte important este ca acestor 120.000 de clienti le-am dat peste 35.000 de credite in ultimii doi ani. Aceasta pentru ca este important sa ai clienti multi, dar este improtant sa ai clienti activi, care cumpara produse de la tine.
Care este produsul pentru IMM-uri ce a avut cel mai mare succes?
Evident ca primul a avut cel mai mare succes, si dupa el urmeaza creditul cu dobanda zero, care a fost lansat in decembrie 2005 si care l-a depasit de departe. In momentul acesta el e vedeta, dar ceva ne spune ca o sa se schimbe in favoarea produsului numarul opt.
Citeste tot interviul in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză