Dan Plaveti preia temporar atributiile de director general al Tarom
Data publicarii: 06-08-2016 | EconomieConsiliul de Administratie al Tarom a decis ca Dan Plaveti sa preia temporar atributiile de director general al companiei, iar Gabriel Stoe sa revina ca director financiar, se arata intr-un comunicat de presa al companiei remis, sambata, AGERPRES.
"Consiliul de Administrație al Tarom s-a reunit în ședință joi, 4 august, având pe ordinea de zi mai multe puncte privitoare la activitatea Companiei. Unul dintre obiectivele principale ale administratorilor este reprezentat de creșterea eficienței pe toate planurile în cadrul Tarom. O atenție deosebită este acordată evoluției financiare a companiei, fapt reflectat de rezultatele financiare pentru primele șase luni din 2016, care se încadrează în bugetul aprobat pentru acest an. Prin urmare, Consiliul de Administrație a decis ca Gabriel Stoe să își reia rolul de director financiar în cadrul Tarom, pentru a continua ameliorarea rezultatelor financiare și atingerea obiectivelor stabilite pentru 2016", se arată în document.
Gabriel Stoe a fost numit Director Financiar al Tarom în 2015, în urma unei selecții efectuate conform OUG 109 / 2011, iar din martie 2016, a preluat interimar și atribuțiile funcției de director general.
"Consiliul de Administrație apreciază activitatea și îi mulțumește lui Gabriel Stoe pentru eforturile de a redresa compania și de a consolida echipa executivă. Selecția unui director general al Tarom, în conformitate cu prevederile Legii 111/2016, este un proces estimat să mai dureze 4-6 luni. Între timp, Consiliul de Administrație dorește să lucreze în continuare în strânsă legătură cu echipa executivă și a decis ca Dan Plaveti să preia temporar atribuțiile de Director General, începând din 5 august 2016 și până la încheierea procesului de selecție. Dan Plaveti este membru în Consiliul de Administrație al Tarom. Are experiență managerială în companii private și de stat și cunoștințe solide în domeniul aviației, fiind absolvent al Facultății de Aeronave", menționează sursa citată.
Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM a fost înființată în 1954. Aceasta își desfășoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor. Din iunie 2010 este membră a Alianței SkyTeam, din 1993 membră a Asociației Internaționale a Transportatorilor Aerieni (IATA,) iar din 2000 este membră a Asociației Companiilor Aeriene Europene (AEA).
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză