Posta Romana a cumparat servicii pentru dezvoltarea retelei sale de comunicatii electronice
Data publicarii: 22-08-2016 | EconomieCompania Nationala Posta Romana SA a achizitionat de la Nextgen Communication SRL servicii de telecomunicatii pentru optimizarea si dezvoltarea retelei sale de comunicatii electronice, potrivit unui anunt publicat pe 20 august in SEAP.
Anunțul implică încheierea unui acord-cadru. În acest sens, Poșta Română a atribuit pe 5 august, printr-o procedură de licitație deschisă, un contract societății Nextgen Communication SRL. Criteriul de atribuire a fost prețul cel mai scăzut.
Valoarea totală finală a contractului este de 10.047.192,21 de lei, fără TVA. Principalele modalități de finanțare sunt reprezentate de surse proprii ale Poștei Române, iar durata contractului este de 36 de luni de la data atribuirii sale.
Conform anunțului, Poșta Română a dorit "să achiziționeze servicii de comunicații, prin intermediul unui sistem integrat propriu de comunicații, care să reducă efortul financiar al companiei și să amortizeze costurile acesteia într-un ritm accelerat".
Obiectivele Poștei Române prin această achiziție sunt: implementarea unei infrastructuri de comunicație omogene și redundante; eficientizarea derulării operațiunilor comerciale în locațiile companiei; îndeplinirea atribuțiilor operative ale tuturor structurilor operaționale care au acces la sistem; implementarea și administrarea eficientă a infrastructurii integrate pentru utilizatorii finali; asigurarea unui nivel maxim de securitate, fiabilitate și disponibilitate a sistemului integrat, se mai arată în anunțul citat.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an