Banca Transilvania, desemnata Banca Anului 2006 de catre revista Capital
Data publicarii: 06-12-2006
Banca Transilvania a primit premiul Banca Anului 2006 din partea revistei Capital, in cadrul Galei premiilor "Oskar Capital", se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Potrivit oficialilor bancii, acest premiu reprezinta pentru Banca Transilvania recunoasterea unui an de succes, a unei etape esentiale pentru ceea ce inseamna banca, in prezent: implicare, performanta, dinamism si spirit antreprenorial.
Banca Transilvania a ajuns la o cota de piata de 4,5%, in functie de active, situandu-se pe o pozitia 5 intre bancile din Romania si, in plus, este singura institutie bancara cu capital privat majoritar autohton din top 10. De asemenea, numarul de clienti activi - persoane fizice si juridice - a depasit cifra de 750.000, fapt datorat ofertei complexe a bancii, lansarii periodice de produse si servicii, extinderii retelei teritoriale, precum si implicarii deosebite a angajatilor.
O alta crestere semnificativa este cea a numarului de unitati, fapt care a adus Banca Transilvania tot mai aproape de clientii sai. In prezent, banca isi desfasoara activitatea prin intermediul a 325 de sucursale si agentii, acoperind principalele zone economice din tara. In 2006, banca a deschis peste 100 de locatii, la care se adauga, in Timisoara, BT Cafè™ si Italian Desk - birou destinat comunitatii oamenilor de afaceri din zona. Toate aceste unitati noi inseamna, bineinteles, si mai multe locuri de munca - aproape 180 de angajari pe luna, echipa Bancii Transilvania ajungand la aproximativ 4.500 de persoane.
In ceea ce priveste cele trei linii principale de business ale Bancii Transilvania - persoane fizice, IMM si companii mari - acestea au continuat sa vina pe piata cu produse care sa anticipeze trend-ul, precum si cu un personal specializat. Asadar, pentru intreprinzatorii romani, banca a lansat, conform strategiei, la fiecare trei luni, produse specifice: "SCONTARE 100%", "Abonamentul Bancar", "Clubul Intreprinzatorului Roman" si, de curand, "Proprietati imobiliare pe firma. Credit fara avans".
Clientii corporate care deruleaza cel putin 50% din afacere prin Banca Transilvania au la dispozitie, incepand cu acest an, "Contul de Business", care cuprinde servicii personalizate, tocmai pentru a oferi acestei categorii un tratament special, demn de "clasa business". In ceea ce priveste persoanele fizice, si acesti clienti beneficiaza de produse noi, cum ar fi "Economii la Vedere" sau "Credit fara rate, cu 0% dobanda", precum si campanii care au rolul de a atrage si fideliza clientii.
Banca Transilvania a continuat sa fie si in anul 2006 una dintre cele mai atractive companii listate la Bursa de Valori Bucuresti. Au fost contractate importante linii de finantare, cu diferite destinatii, de la institutii financiare internationale.
Pentru ca Banca Transilvania inseamna, in primul rand, OAMENI, in anul 2006 banca s-a implicat tot mai mult in viata comunitatii. Ca parte activa a acesteia, Banca Transilvania a contribuit, in acest an, cu peste 400.000 EUR pentru realizarea a aproximativ 150 de proiecte din diferite domenii: educatie, mediu, sport etc.
La acestea se adauga "Tu alegi, Banca Transilvania se implica", program prin care banca a alocat sume importante pentru realizarea unor proiecte de interes local, in patru orase din Transilvania. Implicarea si atentia acordata nevoilor societatii au adus cu sine valoare adaugata, in favoarea cetatenilor, dar si in sprijinul ideii de antreprenoriat local romanesc de succes.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor