Banca Transilvania, desemnata Banca Anului 2006 de catre revista Capital
Data publicarii: 06-12-2006
Banca Transilvania a ajuns la o cota de piata de 4,5%, in functie de active, situandu-se pe o pozitia 5 intre bancile din Romania si, in plus, este singura institutie bancara cu capital privat majoritar autohton din top 10. De asemenea, numarul de clienti activi - persoane fizice si juridice - a depasit cifra de 750.000, fapt datorat ofertei complexe a bancii, lansarii periodice de produse si servicii, extinderii retelei teritoriale, precum si implicarii deosebite a angajatilor.
O alta crestere semnificativa este cea a numarului de unitati, fapt care a adus Banca Transilvania tot mai aproape de clientii sai. In prezent, banca isi desfasoara activitatea prin intermediul a 325 de sucursale si agentii, acoperind principalele zone economice din tara. In 2006, banca a deschis peste 100 de locatii, la care se adauga, in Timisoara, BT Cafè™ si Italian Desk - birou destinat comunitatii oamenilor de afaceri din zona. Toate aceste unitati noi inseamna, bineinteles, si mai multe locuri de munca - aproape 180 de angajari pe luna, echipa Bancii Transilvania ajungand la aproximativ 4.500 de persoane.
In ceea ce priveste cele trei linii principale de business ale Bancii Transilvania - persoane fizice, IMM si companii mari - acestea au continuat sa vina pe piata cu produse care sa anticipeze trend-ul, precum si cu un personal specializat. Asadar, pentru intreprinzatorii romani, banca a lansat, conform strategiei, la fiecare trei luni, produse specifice: "SCONTARE 100%", "Abonamentul Bancar", "Clubul Intreprinzatorului Roman" si, de curand, "Proprietati imobiliare pe firma. Credit fara avans".
Clientii corporate care deruleaza cel putin 50% din afacere prin Banca Transilvania au la dispozitie, incepand cu acest an, "Contul de Business", care cuprinde servicii personalizate, tocmai pentru a oferi acestei categorii un tratament special, demn de "clasa business". In ceea ce priveste persoanele fizice, si acesti clienti beneficiaza de produse noi, cum ar fi "Economii la Vedere" sau "Credit fara rate, cu 0% dobanda", precum si campanii care au rolul de a atrage si fideliza clientii.
Banca Transilvania a continuat sa fie si in anul 2006 una dintre cele mai atractive companii listate la Bursa de Valori Bucuresti. Au fost contractate importante linii de finantare, cu diferite destinatii, de la institutii financiare internationale.
Pentru ca Banca Transilvania inseamna, in primul rand, OAMENI, in anul 2006 banca s-a implicat tot mai mult in viata comunitatii. Ca parte activa a acesteia, Banca Transilvania a contribuit, in acest an, cu peste 400.000 EUR pentru realizarea a aproximativ 150 de proiecte din diferite domenii: educatie, mediu, sport etc.
La acestea se adauga "Tu alegi, Banca Transilvania se implica", program prin care banca a alocat sume importante pentru realizarea unor proiecte de interes local, in patru orase din Transilvania. Implicarea si atentia acordata nevoilor societatii au adus cu sine valoare adaugata, in favoarea cetatenilor, dar si in sprijinul ideii de antreprenoriat local romanesc de succes.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an