Ink Broker incheie online politele Casco si RCA
Data publicarii: 07-12-2006
Ink Broker, societate de consultanta si brokeraj in asigurari, lanseaza politele Casco si RCA incheiate online cu livrare la domiciliul clientului, completand astfel gama de servicii oferite online. Ink Broker este printre primele societati de asigurare care au oferit serviciile sale si online, pentru a scurta timpii de asteptare ai clientilor atunci cand solicita o cotatie sau cand vor sa primeasca informatii legate de politele in vigoare. In conformitate cu aceasta politica, serviciul de incheiere online a politelor Casco si RCA a fost completat cu optiunea de a solicita ca polita incheiata online sa fie livrata la domiciliul clientului, pentru a economisi timp si bani.
Procedura de solicitare online a unei cotatii pentru o polita RCA sau Casco este simpla si presupune parcurgerea a doar 3 pasi in cadrul carora clientul este rugat sa introduca date referitoare la tipul de vehicul pentru care doreste o cotatie, durata de incheiere a politei si sa aleaga din variantele de cotatii oferite de Ink la societatile de asigurare cu care are incheiate acorduri.
In urma transmiterii acestor informatii, clientul va fi contactat de un reprezentant Ink Broker si va primi pe e-mail o oferta personalizata realizata in baza solicitarilor sale, in baza careia poate comanda online polita de asigurare RCA sau Casco. La solicitarea sa, polita ii poate fi livrata la domiciliu, dupa virarea sumei aferente politei in unul din conturile Ink. Intermedierea si consilierea oferite de catre Ink Broker nu influenteaza preturile practicate, acestea fiind cel mult la nivelul practicat de societatile de asigurare in relatia directa cu clientul final.
Ink Broker este o societate de consultanta si brokeraj in asigurari, membra a grupului de companii Romstal. Initial dedicata exclusiv protejarii interesului asigurabil al Grupului, Ink s-a extins si in reprezentarea interesului altor clienti, ajungand sa ocupe locul 9 din 247 in clasamentul societatilor de asigurare realizat de catre Media XPRIMM. Pentru anul 2006, Ink Broker si-a propus un nivel al primelor totale intermediate de peste 30 milioane de lei noi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză