Un roman din trei a facut cel putin o data cumparaturi online
Data publicarii: 12-10-2016 | EconomieUn roman din trei a facut cel putin o data cumparaturi online, efectuand, in medie, 8,2 achizitii in 2015, se arata intr-un comunicat de presa al organizatorilor conferintelor Meet Magento Romania remis, miercuri, AGERPRES.
"Valoarea comerțului online în România a crescut de la 1,1 miliarde de euro, în 2014, la peste 1,4 miliarde de euro, în 2015. 11 milioane de români au acces la Internet, iar dintre aceștia, 6,7 milioane au achiziționat cel puțin odată produse online. Deși majoritatea preferă să facă shopping online de pe desktop, eCommerce-ul generat de pe mobil a înregistrat o creștere semnificativă în 2015, iar creșterea a continuat și în acest an — peste 50% din traficul înregistrat de cei mai mari comercianți online a fost generat de device-uri mobile. Un român a făcut în medie 8,2 achiziții online în 2015, în creștere față de anul 2013, când rata medie era de 7,9 achiziții online", se arată în document.
Potrivit acestuia, anul trecut, cu ocazia Black Friday, românii au făcut cumpărături în valoare de 100 de milioane de euro.
În România există, la ora actuală, în jur de 5.000 de comercianți online activi.
Cea de-a treia ediție a evenimentului Meet Magento România reunește, în perioada 28 — 29 octombrie, la Cluj Napoca, marii jucători din IT și comercianți online, într-o dezbatere care are drept scop creșterea pieței de eCommerce.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private