Black Friday la eMAG
Data publicarii: 15-11-2016 | Finante-BanciBlack Friday este sarbatoarea care a luat nastere in Statele Unite ale Americii. Acolo evenimentul are loc dupa Ziua Recunostintei, in ultima zi de joi a lunii noiembrie. Vinerea Neagra 2016 va fi astfel, in ultima zi de vineri a lunii noiembrie.
Anuntul privind lansarea sarbatorii de Black Friday a fost facut de catre eMAG, care a comunicat ca pe 18 noiembrie va avea loc acest eveniment mult asteptat de catre toate persoanele. De la electrocasnice ca masini de spalat, frigidere, la electronice ca tablete, laptopuri, televizoare si pana la imbracaminte si incaltaminte, reducerile semnificative sunt asteptate cu nerabdare.
Tudor Manea, General Manager, eMAG, a declarat, referitor la aceasta sarbatoare ca "Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumuleaza comenzi intr-o zi cat intr-o luna intreaga si care a devenit un fenomen social. Pentru o zi liniile de acces la Internet si serverele noastre devin cea mai populata artera comerciala din Romania. Evenimentul a crescut foarte mult in fiecare an. Fata de prima editie, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80.000 de produse in 2011, la un milion in prezent”.
Produsele ce vor fi disponibile la reducere in aceasta zi sunt reprezentate de 110.000 articole pentru copii, 35.000 aparate de ingrijire personala, 100.000 de electrocasnice, 40.000 televizoare, 100.000 seturi cadou, etc. Numarul impresionant de produse, necesita o suprafata de depozitare de 100.000 metri patrati iar sase firme de curierat vor lucra intensiv pentru a livra pachetele catre cei ce vor face achizitii. eMAG isi propune toate produsele sa ajunga la clienti intr-o perioada maxima de 10 zile, oferind si posibilitatea de a fi ridicate personal de cei ce isi doresc din showroom-uri.
Ca si o noutate, eMAG aduce 1.000 de pachete de furnizare de energie electrica, pentru care factura este zero pe o perioada de 6 luni. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrica va fi incheiat pe o perioada de doi ani, cu posibilitate de prelungire. Dupa aceasta perioada, clientii vor beneficia de un pret redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh), avand astfel posibilitatea de a economisi sume importante la plata facturilor.
Pregatirile sunt intense pentru ca acest eveniment sa se ridice la nivelul asteptarilor. Alina Arhire a declarat: "Din experienta anilor trecuti am invatat ca trebuie sa fim mult mai pregatiti pe zona de livrare, sa crestem capacitatea de livrare. Am inceput din luna ianuarie sa discutam cu partenerii curieri, avem peste 100.000 de mp de depozitare pregatiti pentru acest an, am deschis depozite regionale in Brasov, Cluj si Timisoara si 200 de puncte de livrare disponbile in parteneriatul cu Posta Romana de unde clientii pot sa-si ridice gratuit coletele”. Referitor la cererea existenta pe piata: "Cele mai comandate articole de pe eMAG raman scutecele pentru bebelusi, creste si categoria de mancare pentru bebelusi. Ce vine puternic din urma este gama de articole pentru casa si gradina, unde am vandut peste 25.000 de unitati pe aceasta categorie in sezonul primavara-vara. (…) Vom avea o gama de 10.000 de produse pentru Craciun, in conditiile in care in niciun alt magazin offline oferta nu trece de 1.000 de produse. Avem deja 500 de produse pe site acum. Noi am avut situatii in care am terminat stocul de decoratiuni din noiembrie”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri