Romania, tara partenera in cadrul Targului de Turism de la Varsovia
Data publicarii: 22-11-2016 | EconomieRomania va fi, in acest an, tara partenera la cea de a 24-a editie a Targului de Turism de la Varsovia (TTWarsaw), eveniment ce se va desfasura in perioada 24 - 26 noiembrie 2016, informeaza marti Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT).
Sursa foto: ttwarsaw.pl
La ediția din acest an a TTWarsaw, România va fi prezentă cu un stand de 200 mp, unde vor fi prezenți reprezentanți ai tour operatorilor și hotelierilor români, unii dintre ei cu o îndelungată experiență pe piața poloneză, dar și reprezentanți ai regiunilor, în dorința de a prezenta o imagine completă, dinamică și autentică a României ca destinație turistică.
'Prezența noastră la acest eveniment, alături de Ambasada României la Varșovia, reprezintă o mare oportunitate de a prezenta România ca o destinație turistică atractivă. Promovarea turismului românesc prin acțiuni de acest fel contribuie la impulsionarea circulației turistice către România, care se reflectă în sporirea încasărilor provenind din acest domeniu la bugetul de stat și atragerea de investiții străine în turismului românesc', susțin reprezentanții ANT.
În Polonia se desfășoară anual peste 60 de târguri de turism, majoritatea fiind specializate pe anumite segmente. Participarea României la aceste târguri asigură o bună difuzare a informației despre oferta turistică a României pe întreg teritoriul Poloniei, spun reprezentanții ANT.
Piața poloneză s-a situat în 2015 pe locul 9 în topul piețelor sursă, înregistrând creșteri semnificative pe mai multe segmente și o evoluție peste rata medie de creștere a sosirilor turiștilor străini (+11,9%), și anume 28,1%. Înnoptările turiștilor polonezi au crescut de la 136.301, în 2014, la 170.061, în 2015. Există zboruri directe spre România, spre București și Cluj Napoca.
Interesul polonezilor pentru România a crescut constant în ultimii ani (creștere de la an la an, din 2009, data deschiderii reprezentanței României de promovare turistică de la Varșovia). Polonezii sunt interesați în primul rând de turismul activ și de aventură (drumeții, escaladă, vizitarea parcurilor naturale), stațiunile montane înregistrând o creștere consistentă dinspre această piață sursă (+29,7%). De asemenea, se remarcă interesul polonezilor pentru circuitele culturale, dar și pentru turismul rural, categoria 'alte localități' înregistrând o creștere de două cifre dinspre această piață (+33,1%).
Reprezentanții ANT apreciază că în contextul economic actual, sub rezerva apariției unor factori externi sau interni care ar putea avea un impact semnificativ asupra acestui sector, estimând că trendul crescător din prezent se va menține și în 2017.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză