Dom Leasing lanseaza o noua versiune a modelului BMW X5 in Romania
Data publicarii: Astazi, 15-12-2006
Versiunea cu motor de 355 de cai putere ajunge de la zero la 100 km/h in 6,5 secunde, iar viteza maxima este de 240 km/h, precizeaza comunicatul Dom Leasing.
Noul X5 este cu 18 centimetri mai lung decat generatia aflata acum pe piata, iar acest lucru a permis producatorului sa adauge un al treilea rand de scaune pe care pot sta doi copii. Al doilea si al treilea rand de scaune se pot rabata pentru a lasa spatiu de incarcare.
BMW produce modelul X5 din anul 2000 la uzina din Spartanburg, din statul american South Carolina, unde germanii produc si decapotabila Z4.
BMW X5 concureaza pe piata romaneasca cu Porsche Cayenne si Range Rover Sport, automobile care, pe langa capacitatea de a aborda terenuri accidentate, au si interior luxos.
Dom Leasing activeaza pe piata din 1998, iar in 2005 a deschis divizia Dom Automobile care comercializeaza masini, fara a fi o reprezentanta a vreunui importator auto.
Dom Leasing comercializeaza cu precadere masini premium importate din Statele Unite si va vinde anul acesta 300 de automobile, in valoare totala de 13,6 milioane euro, de patru ori mai mult decat in 2005.
Pentru la anul, Dom Automobile isi propune sa vanda 400 de masini in valoare totala de 20,8 milioane euro (preturi fara taxe), insa reprezentantii companiei nu exclud posibilitatea ca vanzarile sa ajunga la 500 de unitati, pe fondul venirii unor noi modele si a extinderii retelei de dealeri.
Per total, Dom Leasing estimeaza pentru la anul o cifra de afaceri de 29,6 milioane euro, din care 20,8 milioane vin din vanzarile Dom Automobile, iar 8,8 milioane vor veni din fianantarile acordate de Dom in sistem leasing.
Marcile comercializate de Dom Automobile sunt Infiniti, Audi, Mercedes-Benz, Lexus, Mazda, Toyota, Subaru, Porsche si BMW.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an