Angst deschide un magazin de lux, in Bucuresti
Data publicarii: 20-12-2006Strategia de marketing a companiei pentru 2007 vizeaza reducerea gamei de produse, tocmai pentru a se realiza exclusiv produse de calitate superioara.
"In prezent realizam 120 de produse, dar in 2007 ne vom reduce gama la maxim 80 de produse, doar la ce facem foarte bine", a spus Minea. Directorul general Angst a mentionat ca pentru 2007 se urmareste diferentierea gamei de produse traditionale, cu specific ardelenesc, gen carnati, toba sau salamuri.
"Am preluat un pachet de actiuni de la producatorul clujean de mezeluri Discovery, tocmai pentru a ne consolida afacerea in zona Ardealului", a declarat Minea.
Din cele sapte milioane de euro, valoarea investitiilor programate pentru anul viitor, aproximativ 1,5 milioane de euro vor fi destinate pentru dezvoltarea retelei de magazine din Cluj, prin deschiderea a doua magazine pana la sfarsitul lunii februarie. In prezent Ansgt dispunde de 28 de magazine branduite in toata tara, dar se urmareste deschiderea altor zece, in 2007.
Din banii alocati pentru investitii, circa 2,3 milioane de euro vor ajuta la modernizarea fabricii din Buftea iar 2,2 milioane de euro vor ajunge la fabrica din Buftea. De asemenea, peste 500.000 de euro vor fi destinati modernizarii celor 24 de magazine din Bucuresti.
Cu toate ca are autorizatie pentru a exporta in tarile membre UE, Angst nu si-a programat exporturi pentru anul ce vine, din cauza interdictiei de a exporta produse din carne de porc, iar cele din vita sau oaie nu reprezinta punctul forte al companiei.
Despre anul 2006, directorul general Angst spune ca "a fost cel mai bun an de pana acum". In acest an, Angst a inregistrat o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro, mai mare cu 20 % fata de 2005 si un profit de 1,5 milioane de euro, comparativ cu cel de 900.000 de euro realizat anul trecut. Pentru 2007, compania urmareste o crestere a cifrei de afaceri cu 25 %.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză