Angst deschide un magazin de lux, in Bucuresti
Data publicarii: 20-12-2006Strategia de marketing a companiei pentru 2007 vizeaza reducerea gamei de produse, tocmai pentru a se realiza exclusiv produse de calitate superioara.
"In prezent realizam 120 de produse, dar in 2007 ne vom reduce gama la maxim 80 de produse, doar la ce facem foarte bine", a spus Minea. Directorul general Angst a mentionat ca pentru 2007 se urmareste diferentierea gamei de produse traditionale, cu specific ardelenesc, gen carnati, toba sau salamuri.
"Am preluat un pachet de actiuni de la producatorul clujean de mezeluri Discovery, tocmai pentru a ne consolida afacerea in zona Ardealului", a declarat Minea.
Din cele sapte milioane de euro, valoarea investitiilor programate pentru anul viitor, aproximativ 1,5 milioane de euro vor fi destinate pentru dezvoltarea retelei de magazine din Cluj, prin deschiderea a doua magazine pana la sfarsitul lunii februarie. In prezent Ansgt dispunde de 28 de magazine branduite in toata tara, dar se urmareste deschiderea altor zece, in 2007.
Din banii alocati pentru investitii, circa 2,3 milioane de euro vor ajuta la modernizarea fabricii din Buftea iar 2,2 milioane de euro vor ajunge la fabrica din Buftea. De asemenea, peste 500.000 de euro vor fi destinati modernizarii celor 24 de magazine din Bucuresti.
Cu toate ca are autorizatie pentru a exporta in tarile membre UE, Angst nu si-a programat exporturi pentru anul ce vine, din cauza interdictiei de a exporta produse din carne de porc, iar cele din vita sau oaie nu reprezinta punctul forte al companiei.
Despre anul 2006, directorul general Angst spune ca "a fost cel mai bun an de pana acum". In acest an, Angst a inregistrat o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro, mai mare cu 20 % fata de 2005 si un profit de 1,5 milioane de euro, comparativ cu cel de 900.000 de euro realizat anul trecut. Pentru 2007, compania urmareste o crestere a cifrei de afaceri cu 25 %.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut