Plus Discount a investit 1,5 milioane de euro la Adjud
Data publicarii: 20-12-2006
Plus Discount, retea germana de magazine cu produse la preturi reduse, a investit 1,5 milioane euro in cel de-al 34-lea magazin al retelei din Romania, inaugurat la Adjud, a informat, miercuri, un comunicat al companiei. Noul magazin de proximitate Plus are o suprafata aproximativa de 1.400 metri patrati, dintre care 1.100 metri patrati suprafata de vanzare si 300 metri patrati spatii aferente. "Ne bucuram sa sarbatorim un an de existenta pe piata romaneasca. Pana la momentul actual am deschis 33 de magazine in Romania iar magazinul de la Adjud este ultimul pe care il vom deschide in acest an, urmand sa continuam stategia noastra de expansiune la nivel national din luna ianuarie a anului viitor", a declarat Uwe Klostermann, Director General Plus Discount Romania.
Plus ofera o gama de peste 1.200 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume si fructe proaspete, carne proaspata in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare, detergenti, cosmetice si hrana de animale, articole de uz casnic, electrice si electrocasnice. La acestea se adauga alte 26 de produse destinate diabeticilor.
Prezenta retelei Plus la Adjud se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori.
Primele 11 magazine Plus au fost deschise concomitent in noiembrie 2005 in Bucuresti si in alte sapte orase ale tarii, ocazie cu care oficialii companiei au anuntat investitii de 200 milioane de euro pana la finele lui 2006.
Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 30 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine in noua tari europene - Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.
Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 de miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.
Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză