Pasagerii prefera clasa business exclusive de pe caile ferate
Data publicarii: 06-01-2007
"In luna decembrie cererea pentru vagoanele business a fost mare. Cu toate acestea traficul din luna decembrie este mai putin relevant deoarece au fost sarbatorile, astfel incat nu ne putem da seama cu exactitate care sunt destinatiile profitabile pentru vagoanele clasa business. Din aceasta cauza vom face o analiza pentru lunile ianuarie-februarie cand traficul este normal", a completat directorul marketing.
CFR Calatori a introdus in luna decembrie trei vagoane business pe rutele Bucuresti-Cluj Napoca, Bucuresti-Oradea si Bucuresti-Timisoara si retur, existand un al patrulea vagon de acelasi tip folosit ca rezerva. Pentru perioada urmatoare se estimeaza ca vor fi introduse vagoane business pentru Iasi, Suceava si Constanta.
"Preturile nu sunt foarte mari, insa clasa business se adreseaza omului rafinat care isi doreste un confort ridicat si servicii de calitate, celui care isi doreste sa lucreze in timpul calatoriei sau sa asculte muzica la casti intr-un cadru linistit, mai exact omului de afaceri", a precizat directorul CFR Calatori.
Vagoanele business sunt introduse in trenurile de lung parcurs. Modernizarile au fost realizate in atelierele CFR Grivita, iar serviciul business este de doua tipuri, standard si exclusive. Vagoanele ofera facilitati care nu exista la vagoanele intercity de clasa I, iar dotarile constau fotolii confortabile din piele pentru serviciul exclusiv si din plus pentru serviciul standard, in monitoare video cu diagonala de 51 de centimetri pentru pasageri, modul pentru casti cu patru canale audio, acces wireless la internet, display-uri montate in spatarele scaunelor pe care se pot urmari programe video si instalatii de climatizare. Vagoanele dispun si de facilitati pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii, existand lifturi pentru usurarea accesului la bordul vagonului si grup sanitar special dotat. De asemenea, vagoanele business au baruri cu frigidere, cuptoare cu microunde si expresoare de cafea.
In ceea ce priveste tarifele, acestea sunt in functie de destinatie, platindu-se un supliment, iar calatorii beneficiaza de un pachet de servicii care include un sandvis si o apa minerala. Astfel, pentru un bilet pe ruta Bucuresti-Cluj Napoca la vagonul business standard la trenul rapid calatorii platesc 113,80 lei, iar la business exclusive 133,80 lei. Biletul la clasa exclusive pentru Bucuresti-Timisoara costa 140,40 lei, iar la clasa standard 120,40 lei.
Reprezentantii CFR Calatori au precizat ca valoarea investitiei a fost intre 450.000 si 500.000 de euro pentru un vagon.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri