GfK Romania a castigat licitatia pentru furnizarea datelor de audienta TV
Data publicarii: 08-01-2007
Compania de cercetare GfK Romania a castigat licitatia de furnizare a datelor de audienta de televiziune industriei de media si de publicitate din Romania, incepand cu ianuarie 2008, a anuntat luni presedintele Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientei (ARMA), Lucia Romaniuc. GfK Romania se va ocupa de masurarea audientelor TV in perioada 1 ianuarie 2008 - 31 decembrie 2011, iar numarul gospodariilor monitorizate va creste de la 1.000 la 1.200, a anuntat ARMA, intr-o conferinta de presa.
La licitatie au mai participat Media Research din Cehia si TNS-AGB International, actualul furnizor de date de audienta TV. Contractul actual dintre TNS-AGB si ARMA este valabil pentru o perioada de patru ani, respectiv pana la sfarsitul lui 2007.
Comisia de licitatie care a decis castigatorul a fost formata din 15 membri, dintre care cinci din partea CNA, cinci reprezentanti ai posturilor de televiziune si cinci reprezentanti ai agentiilor de publicitate.
GfK Romania este filiala companiei germane GfK, unul dintre liderii mondiali in domeniul cercetarilor de piata, care a realizat, in anul 2005, o cifra de afaceri de peste 935 milioane de Euro, potrivit site-ului companiei.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025