GfK Romania a castigat licitatia pentru furnizarea datelor de audienta TV

Data publicarii: 08-01-2007
audiente TVCompania de cercetare GfK Romania a castigat licitatia de furnizare a datelor de audienta de televiziune industriei de media si de publicitate din Romania, incepand cu ianuarie 2008, a anuntat luni presedintele Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientei (ARMA), Lucia Romaniuc. GfK Romania se va ocupa de masurarea audientelor TV in perioada 1 ianuarie 2008 - 31 decembrie 2011, iar numarul gospodariilor monitorizate va creste de la 1.000 la 1.200, a anuntat ARMA, intr-o conferinta de presa.

La licitatie au mai participat Media Research din Cehia si TNS-AGB International, actualul furnizor de date de audienta TV. Contractul actual dintre TNS-AGB si ARMA este valabil pentru o perioada de patru ani, respectiv pana la sfarsitul lui 2007.

Comisia de licitatie care a decis castigatorul a fost formata din 15 membri, dintre care cinci din partea CNA, cinci reprezentanti ai posturilor de televiziune si cinci reprezentanti ai agentiilor de publicitate.

GfK Romania este filiala companiei germane GfK, unul dintre liderii mondiali in domeniul cercetarilor de piata, care a realizat, in anul 2005, o cifra de afaceri de peste 935 milioane de Euro, potrivit site-ului companiei.

Sursa: NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: