6 metode ca altii sa iti promoveze afacerea
Data publicarii: 10-01-2007Nu scapati printre degete ocazia de a primi ajutor. Fiti pregatiti cu cateva cereri simple. Un marketing sistematic de referinte presupune sa identificati, pe cat posibil, tipul de ajutor pe care il vreti si de care aveti nevoie. Moduri in care sursele va pot ajuta pe voi si afacerea voastra:
1. Iti pot da referinte. Ajutorul de care te astepti de la cunostintele tale este dat de referinte - numele unor persoane care au nevoie de produsele/serviciile voastre. Sau le pot oferi acelelora numele si numerele voastre de telefon. Pe masura ce creste numarul de referinte, va creste si procentul de afaceri generate de ele.
2. Va pot face cunostinta cu potentiali clienti. Contactele voastre va pot intermedia cunoastrea si stabilirea unor relatii cu cei care au nevoie de produsele/serviciile voastre. Mai mult, va pot oferi informatii vitale cu referire la potentialii clienti. Le pot furniza clientilor potentiali informatii despre voi, afacerea voastra, cum ati ajuns sa va cunoasteti, cateva lucruri pe care le aveti in comun, valoarea produselor/serviciilor voastre.
3. Va pot promova produsele/serviciile. Spunandu-le si altora in diverse prezentari sau conversatii ce au avut de castigat in urma cumpararii produselor sau apelarii la serviciile voastre, sursele voastre ii pot influenta si pe altii sa va solicite serviciile sau sa achizitioneze produsele.
4. Va pot expune materialele promotionale si produsele in propriile locatii. Daca sunt bine expuse - pe raft sau un panou de afis in sala de asteptare - vizitatorii vor pune intrebari sau vor citi informatia oferita. Unii chiar ar putea lua materialul promotional pentru a le expune in alte locatii, crescandu-va vizibilitatea.
5. Pot distribui informatia voastra. Contactele va pot ajuta in distribuirea materialelor de marketing. De exemplu, la curatatorie, se pot aplica etichete cu numele coaforului vecin pe plasele de plastic in care sunt impachetate hainele sau sa va includa fluturasii in mijlocul scrisorilor lor informationale.
6. Pot publica informatii pentru voi. Contactele va pot pune in legatura cu publicatiile la care sunt abonati sau la care au actiuni sau alte cunostinte. De exemplu, o sursa care lucreaza la o asociatie care la randul ei publica o scrisoare informativa ar putea sa va ajute sa publicati un articol sau sa il convinga pe redactor sa scrie unul despre voi.
Pastrati lista cu voi si adaugati si alte nevoi care va vin in minte. Cheia in a primi ajutorul potrivit este sa stii sa asociezi nevoia cu sursa care trebuie. Dar tineti minte ca e o strada cu doua sensuri. Aceste activitati sunt si pentru voi de a genera referinte si a promova afacerile altora. Relatii eficiente si recompensatoare sunt consolidate prin ajutarea surselor voastre in a-si atinge obiectivele.
Alcatuiti o lista de recompense pentru referentii vostri. Odata devenit client, referentul va recunoaste si va va recompensa ca sursa. Astfel ii incurajati sa va refere si alti clienti. Faceti diferenta intre recompensele tangibile (ex. bani) si cele intangibile (ex. o multumire in public). Calculati cheltuielile si puneti de o parte o suma pentru programul de recompense. Cheia este sa gasiti un mod original si memorabil de a va exprima recunostinta si incuraja sursele si fluxul constant de referinte.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut