Scrierea unei cereri de finantare - de la teorie la practica
Data publicarii: 11-01-2007
Centrul de Resurse si Consultanta in Educatie organizeaza in zilele de 27 si 28 ianuarie 2007 cursul de pregatire "Scrierea unei cereri de finantare - de la teorie la practica", in urma caruia, potrivit organizatorilor, "participantii vor putea realiza o cerere de finantare nerambursabila necesara implementarii unui proiect". Training-ul se adreseaza reprezentantilor institutiilor publice locale si centrale, coordonatorilor (asistentilor) de proiecte din cadrul ONG-lor precum si tuturor celor ce doresc sa dezvolte sau sa implementeze proiecte in cadrul institutiilor in care isi desfasoara activitatea.
Printre temele ce vor abordate se numara identificarea potentialilor finantatori, metode pentru alegerea fondurilor necesare pentru proiectul vizat. De asemenea, de-a lungul workshop-ului de 16 ore se va urmari familiarizarea cu metodele de constituire a unei cereri de finantare (titlu, rezumat, obiectiv general si obiective specifice, activitati, buget, matrice logica, evaluare si anexe).
Tematica cursului va cuprinde si realizarea unei proiectari bugetare, schita unei cereri de finantare pentru un mini proiect precum prezentarea povestilor de succes in finantarea de proiecte.
Trainerii au o experienta de peste 7 ani de activitate in scrierea si implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila. Astfel, cursantii vor isi vor dezvolta abilitatile din domeniu sub indrumarea Cristinei Chert, coordonator proiecte cu o experienta in scrierea si implementarea de proiecte din 1999 si Angelicai Vieru, manager Incubatorul de Afaceri Iasi cu o experienta in scrierea si implementarea proiectelor din 1995.
La final, participantilor la curs li se vor acorda patru ore de consultanta gratuita in intocmirea unei cereri de finantare pentru un proiect concret.
Inscrieri
Numarul maxim de participanti este de 20 de persoane. Taxa de participare este de 250 lei RON/ persoana. Seminarul de tine in zilele de 27, 28 ianuarie 2007 de la 9.00 dimineata pana la orele 18.00 seara cu doua pauze de cafea si o singura pauza de masa, in fiecare zi.
Suma de 250 RON reprezinta contravaloarea consumatiei din timpul pauzelor de cafea, a pauzei de masa, suport de curs, plata trainer si logistica aferenta. Alte costuri precum cazare, masa seara, masa dimineata, transport intra in sarcina de organizare a participantului.
Training-ul se desfasoara in cadrul Incubatorului de Afaceri Iasi, str. Codrescu nr. 6, Corpul L, sala L4.
Contact: crceromania@yahoo.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025