''Distrugerea clonelor bancare, etalon in idei de afaceri''
Data publicarii: 11-01-2007
Wall-Street: Care este, pe scurt, ideea emisiunii "Arena Leilor"?
Cosmina Popescu: In Arena Leilor poti obtine finantare pentru afacerea ta. Daca vorbim despre idei care definesc, atunci ce se intampla este ceea ce da valoare acestui produs de televiziune. Aducand in zona de vizibilitate o negociere reala de business obtii un tipar usor de reprodus, afli regulile de care tin cont investitorii, observi nivelul propunerilor-toate aceste indicii te pot stimula si ajuta sa incepi si tu o afacere.
Wall-Street : Cui se adreseaza aceasta emisiune?
Cosmina Popescu: Emisiune se difuzeaza pe TVR2, care apeleaza interesul unui public tanar. Cand spun tanar nu spun puber. Exista o generatie care incepe cu cei care tocmai terminau facultatea in '89, formata din oamenii care sustin acum noua cultura de business si carora li se alatura cei tineri care nu au avut timp pana acum sa construiasca propria afacere.
Wall-Street: Care credeti ca este potentialul business reality show-urilor pe piata media autohtona?
Cosmina Popescu: Pana acum, din lumea de business s-au dezbatut doua teme majore: fie macro-problemele economiei-actorii aici, foarte atent urmariti fiind politicieni care, desi contestabili in privinta pregatirii lor, au reusit sa depene discursuri excesive pe acest subiect. Cea de-a doua tema, plasata sub lupa atentiei publice, este pojghita de activitati mondene, ambalajul de cancanuri si declaratiile lor stupefiante in care sunt impachetati unii dintre cei mai bogati romani din Top 300.
Spre deosebire de acestea, Arena Leilor este o noutate pe piata media autohtona nu numai prin formatul emisiunii, dar si prin calitatea foarte buna a participantilor, a mesajului emisiunii si al obiectivelor intregului program.
Wall-Street: Cum ati facut public mesajul emisiunii?
Cosmina Popescu: Am avut promouri repetate pe TVR1 si TVR2, incepand cu luna august. Pe de alta parte, echipa noastra a informat si a initiat colaborari cu peste 40 de asociatii profesionale, fundatii si institutii ale statului care sustin antreprenorii. Raspunsurile, in general, sunt inconsistente. Incetineala sau reticenta oamenilor functioneaza excelent.
Wall-Street: Cum ati ales "leii" si care au fost calitatile pe care le-ati urmarit la acestia?
Cosmina Popescu: In privinta alegerii milionarilor, a leilor din Arena, principalul criteriu a fost transparenta afacerilor. Altfel spus, fiecare dintre ei poate raspunde fara ezitare la intrebarea "Cum ati facut primul milion de dolari?". Un al doilea criteriu, la fel de important, a fost deschiderea lor deosebita fata de alte activitati de business decat cele in care au avut succes. Arena leilor incearca sa atinga mai degraba partea legata de imaginea publica a omului de afaceri din Romania. E aici o nuanta importanta. Incercam sa facem mai vizibile aspectele ce tin de latura de business, asa ca am ales investitori sustinuti de performanta si transparenta in afacerile lor.
Wall-Street: Veti urmari o anumita afacere chiar si dupa ce investitorul a investit bani in afacere?
Cosmina Popescu: Formatul Sony Pictures nu presupune un fallow-up dar ne vom gandi daca este posibil un astfel de episod.
Wall-Street: V-ati gandit si la posibilitatea de a aduce si "lei" straini?
Cosmina Popescu: Nu, nu este cazul de a aduce Lei din strainatate, deoarece investitorii autohtoni se pot identifica usor cu participantii. Si ei au fost intr-o situatie similara, au pornit candva de la zero, au dat peste aceleasi obstacole autohtone asa ca sunt candidatii cei mai potriviti pentru acest format.
Citeste tot articolul in Wall-Street.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an