Vanzarile grupului Praktiker au crescut anul trecut cu 4,2%
Data publicarii: 11-01-2007
Reteaua Praktiker a ajuns, anul tecut la 341 de magazine, din care 268 sunt detinute in Germania si 73 in afara granitelor tarii. La sfarsitul lui 2005, grupul detinea 275 de amplasamente de desfacere in Germania si 65 in celelalte state.
La nivel de trimestru, grupul german a anuntat pentru ultimele trei luni din 2006, o crestere cu 3,4% a vanzarilor, pana la 740 de milioane de euro, fata de aceeasi perioada a anului precedent. Vanzarile interne din ultimul trimestru au crescut cu 0,9% fata de acelasi interval din 2005, ajungand la 500 de milioane de euro.
In ultimele trei luni ale anului, grupul a vandut in afara tarii cu 13,6%, pana la 240 milioane euro.In procesul de extindere pe plan international, grupul a deschis in perioada octombrie-decembrie 2006, sapte noi magazine: patru in Romania, doua in Bulgaria si unul in Grecia.
Consiliul de administratie al Praktiker a confirmat ca nivelul castigurilor inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare pentru 2006 il va depasi pe cel din 2005, cand s-au ridicat la 105,8 milioane de euro.
Evolutia pozitiva a fost inregistrata in conditiile in care grupul a avut in 2006 cheltuieli de investitii pentru implementarea conceptului "Easy-to-Shop" in cateva magazine pilot din Germania, precum si pentru achizitia companiei Max Bahr.
Oferta magazinelor Praktiker depaseste 40.000 de produse si include materiale de constructii, decoratiuni pentru interior si exterior, accesorii sanitare, articole de mobilier, produse electronice si electrocasnice, articole pentru amenajarea si intretinerea gradinii.
Reteaua companiei germane din Romania cuprinde in prezent trei centre comerciale la Bucuresti (Voluntari, Vitan si Militari) si cate un magazin in orasele: Cluj-Napoca, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Bacau, Oradea, Constanta, Craiova, Arad, Tirgu-Mures, Satu Mare si Braila.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an