OTP Bank va cheltui patru milioane de euro ca sa-si schimbe imaginea
Data publicarii: 11-01-2007
OTP Bank planuieste sa introduca o noua imagine a marcii si un nou logo care o vor costa patru milioane euro, iar schimbarea principala ar consta in transformarea logoului din patrat in cerc, insa va mentine culoarea verde, a declarat, joi, analistul Wood& Co Jiri Stanik. Costul schimbarii imaginii de marca care se ridica la patru milioane de euro este totusi neglijabil si reprezinta 0,5% din profitul net estimat pentru 2006 al OTP Bank, considera Stanik. "Spre comparatie, Cesky Telecom a cheltuit mai mult de 15 milioane de euro ca sa-si schimbe denumirea in Telefonica O2", a aratat analistul de la Wood&Co.
Schimarea va fi aplicata tuturor unitatilor bancare ale OTP, bancomatelor si cardurilor. "Probabil ca toate subsidiarele din strainatate ale OTP vor face la fel", a mentionat Stanik.
OTP Bank are, in prezent, o retea de peste 1.250 de unitati si mai mult de 11 milioane de clienti in noua tari din estul si centrul Europei. Banca ungara este prezenta in Romania prin subsidiara OTP Bank Romania, care avea active de 1,99 miliarde lei (564 milioane euro) la sfarsitul lunii septembrie si controla 1,32% din piata bancara din Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday