Romanii le fac reclama bulgarilor
Data publicarii: 15-01-2007
Afaceri de un milion de euro
Mai multe mall-uri, mai multe cladiri de birouri moderne si implicit mai multe reclame indoor. Bazindu-se pe acest rationament, echipa Brand Management mizeaza anul acesta pe o cifra de afaceri de aproximativ un milion de euro. "O data cu dezvoltarea mall-urilor ne dezvoltam si noi. Pentru 2007 estimam o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 35%", ne-a declarat Monica Manea, PR Manager in cadrul companiei. Pina la profit, patronul companiei sustine ca mai este de asteptat.
"Avind in vedere ca indoorul este intr-o faza incipienta, iar piata locatiilor de tip mall si cladiri de birouri, unde noi ne desfasuram activitatea, este in plina dezvoltare, putem discuta despre un profit real abia in anul 2011. Tot profitul realizat pina acum a fost reinvestit", sustine Jiga.
Anul trecut, compania a desfasurat 40 de campanii publicitare, dintre care 4 la nivel national, pentru 24 de clienti.
Bulgaria: doua mall-uri
2006 a insemnat primii pasi catre piata externa, astfel incit din primavara vor aparea primele reclame produse, postate si monitorizate de Brand Management din Sofia. Portofoliul de locatii din Bulgaria cuprinde cele doua centre comerciale de tip mall, precum si aproximativ 10 cladiri de birouri reprezentative. "Cind am infiintat firma in Romania, piata era intr-o faza incipienta. Anul trecut, feedbackul din partea agentiilor de publicitate si a advertiserilor a fost insa extrem de incurajator, astfel incit
ne-am gindit ca un asemenea proiect ar putea merge foarte bine si in strainatate. Aceasta mai ales ca noi lucram cu investitori straini (proprietarii mall-urilor - n.red.) care au afaceri si pe pietele externe. Pina acum ne-am ocupat de locatii, urmind ca din primavara sa lansam oferta. Problema este ca piata de acolo se pare ca se dezvolta mai incet decit a noastra.
In Bulgaria exista doua mall-uri in toata tara", mai explica Manea. Potrivit acesteia, compania si-a creat primele contacte cu scopul de a-si deschide birouri in Budapesta si Praga.
Citeste tot articolul in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil