Romanii le fac reclama bulgarilor
Data publicarii: 15-01-2007
Afaceri de un milion de euro
Mai multe mall-uri, mai multe cladiri de birouri moderne si implicit mai multe reclame indoor. Bazindu-se pe acest rationament, echipa Brand Management mizeaza anul acesta pe o cifra de afaceri de aproximativ un milion de euro. "O data cu dezvoltarea mall-urilor ne dezvoltam si noi. Pentru 2007 estimam o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 35%", ne-a declarat Monica Manea, PR Manager in cadrul companiei. Pina la profit, patronul companiei sustine ca mai este de asteptat.
"Avind in vedere ca indoorul este intr-o faza incipienta, iar piata locatiilor de tip mall si cladiri de birouri, unde noi ne desfasuram activitatea, este in plina dezvoltare, putem discuta despre un profit real abia in anul 2011. Tot profitul realizat pina acum a fost reinvestit", sustine Jiga.
Anul trecut, compania a desfasurat 40 de campanii publicitare, dintre care 4 la nivel national, pentru 24 de clienti.
Bulgaria: doua mall-uri
2006 a insemnat primii pasi catre piata externa, astfel incit din primavara vor aparea primele reclame produse, postate si monitorizate de Brand Management din Sofia. Portofoliul de locatii din Bulgaria cuprinde cele doua centre comerciale de tip mall, precum si aproximativ 10 cladiri de birouri reprezentative. "Cind am infiintat firma in Romania, piata era intr-o faza incipienta. Anul trecut, feedbackul din partea agentiilor de publicitate si a advertiserilor a fost insa extrem de incurajator, astfel incit
ne-am gindit ca un asemenea proiect ar putea merge foarte bine si in strainatate. Aceasta mai ales ca noi lucram cu investitori straini (proprietarii mall-urilor - n.red.) care au afaceri si pe pietele externe. Pina acum ne-am ocupat de locatii, urmind ca din primavara sa lansam oferta. Problema este ca piata de acolo se pare ca se dezvolta mai incet decit a noastra.
In Bulgaria exista doua mall-uri in toata tara", mai explica Manea. Potrivit acesteia, compania si-a creat primele contacte cu scopul de a-si deschide birouri in Budapesta si Praga.
Citeste tot articolul in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an