Top 10 cele mai bune societati de asigurare in spatiul virtual
Data publicarii: 23-01-2007 | Afaceri
Pentru continut s-a analizat oferta de produse si servicii disponibile pe site, documentele, frecventa de actualizare si numarul de pagini. Promovarea contine aspectul estetic, studiul de acoperire in publicatiile de specialitate, rezultate in cautarea organica, promovare incrucisata, centru de presa si implicarea in comunitate.
Facilitatile analizate au fost: instrumente utile, cum ar fi calculatoarele de polite, dictionarele, tutorialele informative, rubrica FAQ, dar si reteaua teritoriala si modalitatile de feed-back online. Pentru uzabilitate si accesibilitate s-au avut in vedere usurinta de a gasi informatiile pe site, accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilitati vizuale, facilitatile de navigare rapida oferite si modalitatile de promovare de pe site.
Potrivit analizei TreeWorks, primele banci au obtinut un punctaj ridicat la componenta informationala, dar si la categoria promovare. Desi Astra si Generali au obtinut punctaje mai mici pentru facilitati, au reusit sa recupereze punctele prin aspect estetic si cautare organica. Astra si Generali mai inregistreaza puncte si pentru uzabilitatea interfetei web, iar AlliazTiriac maximum pentru instrumentele utile oferite.
Criteriul cu cel mai mare punctaj mediu obtinut este cel al uzabilitatii - 17 (din 25). Acest lucru indica faptul ca site-urile sunt constiente de importanta mediului online si incearca sa faciliteze accesul utilizatorilor, faciltati de navigare rapida etc.
Conformitatea cu brandul offline a obtinut cel mai omogen punctaj (1 punct dintr-un punct maxim). Omogena este si sectiunea centrului de presa, cu media de 0.9 (maxima 1).
TreeWorks atrage atentia ca cele mai importante lipsuri sunt cele legate de facilitati si o prezenta destul de neconvingatoare a continutului. Lipsa facilitatilor transforma site-ul intr-un simplu instrument de prezentare. De asemenea, lipsesc serviciile specifice web-ului contemporan, hartile de site si motoarele de cautare interna pentru aproximativ jumatate dintre societati. De asemenea, designul multor site-uri ar putea fi obiectul unor imbunatatiri, cu o medie de 6.9 puncte (din 9).
Citeste tot articolul in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri