Top 10 cele mai bune societati de asigurare in spatiul virtual
Data publicarii: 23-01-2007 | Afaceri
Pentru continut s-a analizat oferta de produse si servicii disponibile pe site, documentele, frecventa de actualizare si numarul de pagini. Promovarea contine aspectul estetic, studiul de acoperire in publicatiile de specialitate, rezultate in cautarea organica, promovare incrucisata, centru de presa si implicarea in comunitate.
Facilitatile analizate au fost: instrumente utile, cum ar fi calculatoarele de polite, dictionarele, tutorialele informative, rubrica FAQ, dar si reteaua teritoriala si modalitatile de feed-back online. Pentru uzabilitate si accesibilitate s-au avut in vedere usurinta de a gasi informatiile pe site, accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilitati vizuale, facilitatile de navigare rapida oferite si modalitatile de promovare de pe site.
Potrivit analizei TreeWorks, primele banci au obtinut un punctaj ridicat la componenta informationala, dar si la categoria promovare. Desi Astra si Generali au obtinut punctaje mai mici pentru facilitati, au reusit sa recupereze punctele prin aspect estetic si cautare organica. Astra si Generali mai inregistreaza puncte si pentru uzabilitatea interfetei web, iar AlliazTiriac maximum pentru instrumentele utile oferite.
Criteriul cu cel mai mare punctaj mediu obtinut este cel al uzabilitatii - 17 (din 25). Acest lucru indica faptul ca site-urile sunt constiente de importanta mediului online si incearca sa faciliteze accesul utilizatorilor, faciltati de navigare rapida etc.
Conformitatea cu brandul offline a obtinut cel mai omogen punctaj (1 punct dintr-un punct maxim). Omogena este si sectiunea centrului de presa, cu media de 0.9 (maxima 1).
TreeWorks atrage atentia ca cele mai importante lipsuri sunt cele legate de facilitati si o prezenta destul de neconvingatoare a continutului. Lipsa facilitatilor transforma site-ul intr-un simplu instrument de prezentare. De asemenea, lipsesc serviciile specifice web-ului contemporan, hartile de site si motoarele de cautare interna pentru aproximativ jumatate dintre societati. De asemenea, designul multor site-uri ar putea fi obiectul unor imbunatatiri, cu o medie de 6.9 puncte (din 9).
Citeste tot articolul in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an