Top 10 cele mai bune societati de asigurare in spatiul virtual
Data publicarii: 23-01-2007 | Afaceri
Pentru continut s-a analizat oferta de produse si servicii disponibile pe site, documentele, frecventa de actualizare si numarul de pagini. Promovarea contine aspectul estetic, studiul de acoperire in publicatiile de specialitate, rezultate in cautarea organica, promovare incrucisata, centru de presa si implicarea in comunitate.
Facilitatile analizate au fost: instrumente utile, cum ar fi calculatoarele de polite, dictionarele, tutorialele informative, rubrica FAQ, dar si reteaua teritoriala si modalitatile de feed-back online. Pentru uzabilitate si accesibilitate s-au avut in vedere usurinta de a gasi informatiile pe site, accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilitati vizuale, facilitatile de navigare rapida oferite si modalitatile de promovare de pe site.
Potrivit analizei TreeWorks, primele banci au obtinut un punctaj ridicat la componenta informationala, dar si la categoria promovare. Desi Astra si Generali au obtinut punctaje mai mici pentru facilitati, au reusit sa recupereze punctele prin aspect estetic si cautare organica. Astra si Generali mai inregistreaza puncte si pentru uzabilitatea interfetei web, iar AlliazTiriac maximum pentru instrumentele utile oferite.
Criteriul cu cel mai mare punctaj mediu obtinut este cel al uzabilitatii - 17 (din 25). Acest lucru indica faptul ca site-urile sunt constiente de importanta mediului online si incearca sa faciliteze accesul utilizatorilor, faciltati de navigare rapida etc.
Conformitatea cu brandul offline a obtinut cel mai omogen punctaj (1 punct dintr-un punct maxim). Omogena este si sectiunea centrului de presa, cu media de 0.9 (maxima 1).
TreeWorks atrage atentia ca cele mai importante lipsuri sunt cele legate de facilitati si o prezenta destul de neconvingatoare a continutului. Lipsa facilitatilor transforma site-ul intr-un simplu instrument de prezentare. De asemenea, lipsesc serviciile specifice web-ului contemporan, hartile de site si motoarele de cautare interna pentru aproximativ jumatate dintre societati. De asemenea, designul multor site-uri ar putea fi obiectul unor imbunatatiri, cu o medie de 6.9 puncte (din 9).
Citeste tot articolul in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România