Proiectele anului 2007 in retail
Data publicarii: 23-01-2007
Ea spune ca investitia va fi in jur de 20 milioane de euro pentru un magazin, locatiile viitoarelor magazine fiind Iasi (doua unitati) si Cluj-Napoca.
Potrivit oficialului Carrefour, in anul 2006, compania a realizat in cadrul celor sapte magazine care opereaza pe piata romaneasca o cifra de afaceri de 608,9 milioane de euro, mai mare cu 39% fata de anul 2005.
Pe segmentul de hipermarketuri din Romania opereaza, in afara de Carrefour, retelele Cora, Kaufland, real-Hypermarket si, de anul trecut, Auchan si Spar.
Auchan si Spar, nou intrate pe piata
Retailerul francez Auchan, care a inaugarat, la finele anului 2006, primul sau magazin pe piata romaneasca, si-a propus, pentru anul 2007, sa deschida inca patru magazine. Grupul a decis, astfel, sa-si intensifice strategia de extindere, care initial prevedea deschiderea a doua magazine pe an. "Am decis sa valorificam oportunitatile aparute pe piata si sa recuperam astfel decalajul fata de principalii nostri competitori", potrivit oficialilor companiei. Cu o investitie medie de 40 milioane de euro pentru fiecare magazin, proiectele Auchan pentru 2007 s-ar traduce in investitii totale de circa 160 milioane de euro. Potrivit companiei, locatiile viitoarelor magazine sunt Bucuresti-Berceni, Targu Mures, Cluj-Napoca si Pitesti.
Cu un ritm al investitiilor mai lent, dupa ce a inaugurat, in toamna anului trecut, un hipermarket la Cluj-Napoca, in urma unei investitii de 25 milioane de euro, grupul francez Cora Louis Delhaize analizeaza posibilitatea extinderii la Timisoara si Iasi.
Sapte noi hipermarketuri Real
"Una dintre marile provocari ale anului acesta pentru retaileri o reprezinta coordonarea optima a ritmului alert al deschiderilor cu eficientizarea activitatii zilnice, pregatirea continua a personalului, optimizarea procedurilor interne si concentrarea pe dezvoltarea unor oferte atractive pentru clienti." - John Rix, Managing Director real-Hypermarket Romania
De asemenea, divizia de hipermarketuri a grupului Metro, real-Hypermarket, a anuntat ca planurile de extindere ale companiei pentru anul 2007 includ deschiderea a altor sapte magazine, fara a preciza insa care este locatia acestora. "Pana la sfarsitul anului 2008, ne-am propus sa avem o retea nationala de hipermarketuri Real bine dezvoltata, de 21 de magazine, care sa acopere centrele economice importante ale tarii si care sa ofere o gama variata de produse de provenienta nationala si internationala, preturi atractive, servicii de excelenta si expertiza recunoscute la nivel international", a declarat John Rix, managing director real-Hypermarket Romania.
Citeste tot articolul in Banii Nostri
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri