OTP Bank a lansat primul card de credit transparent din Romania
Data publicarii: 25-01-2007
Cardul VISA Clasic "Transparent" intregeste astfel oferta de carduri de credit a bancii, alaturi de MasterCard Standard "All-Inclusive" si MasterCard "Co-brand OTP-MOL". Totodata, OTP Bank Romania propune clientilor o oferta care include emiterea a doua carduri de credit la pret de unul. Practic, orice client care solicita un card de credit de la OTP Bank Romania, poate primi atat un card MasterCard Standard "All Inclusive", cat si un card VISA Clasic "Transparent", fara a plati in plus.
Pentru clientii care doresc un card de credit din clasa "premium", OTP Bank Romania a lansat, tot in decembrie, cardul de credit VISA Gold, care incorporeaza o serie de facilitati speciale, dintre care mentionam:
-limita de credit de pana la 50,000 RON
-asigurare internationala de calatorie valabila pe intreaga perioada de valabilitate a cardului, cu acoperire de pana la 15,000 € a cheltuielilor medicale, de repatriere, a accidentelor, decesului sau invaliditatii permanente, a pierderii bagajelor sau a pasaportului.
-posibilitatea clientilor de a utiliza atat disponibilitatile proprii detinute in contul de card, cat si linia de credit oferita de banca.
-perioada de gratie de pana la 55 de zile si comision zero pentru platile cu cardul la comercianti.
"Prin lansarea cardului de credit transparent, OTP Bank Romania isi continua seria premierelor pe piata romaneasca de carduri, inceputa anul trecut prin emiterea cardurilor MasterCard "Flat", a cardurilor VISA Junior cu design variabil, precum si a cardurilor de credit co-branded emise in colaborare cu reteaua de benzinarii MOL. Consideram ca piata de carduri din Romania a atins un grad semnificativ de maturizare, iar clientii au inceput sa fie interesati nu numai de caracteristicile functionale ale cardurilor, dar si de designul acestora" a declarat Adrian Chichita, Director al Directiei Carduri a bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri