OTP Bank a lansat primul card de credit transparent din Romania
Data publicarii: 25-01-2007
OTP Bank Romania a lansat la sfarsitul lunii decembrie 2006, in premiera pe piata romaneasca, cardul de credit VISA Clasic Transparent, adresat persoanelor fizice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Cu un design transparent inovator, unicat in Romania, cardul de credit se remarca atat printr-un "look" foarte atragator, cat si prin versatilitate si conditii foarte avantajoase de emitere si utilizare, sunt de parere oficialii OTP.
Cardul VISA Clasic "Transparent" intregeste astfel oferta de carduri de credit a bancii, alaturi de MasterCard Standard "All-Inclusive" si MasterCard "Co-brand OTP-MOL". Totodata, OTP Bank Romania propune clientilor o oferta care include emiterea a doua carduri de credit la pret de unul. Practic, orice client care solicita un card de credit de la OTP Bank Romania, poate primi atat un card MasterCard Standard "All Inclusive", cat si un card VISA Clasic "Transparent", fara a plati in plus.
Pentru clientii care doresc un card de credit din clasa "premium", OTP Bank Romania a lansat, tot in decembrie, cardul de credit VISA Gold, care incorporeaza o serie de facilitati speciale, dintre care mentionam:
-limita de credit de pana la 50,000 RON
-asigurare internationala de calatorie valabila pe intreaga perioada de valabilitate a cardului, cu acoperire de pana la 15,000 € a cheltuielilor medicale, de repatriere, a accidentelor, decesului sau invaliditatii permanente, a pierderii bagajelor sau a pasaportului.
-posibilitatea clientilor de a utiliza atat disponibilitatile proprii detinute in contul de card, cat si linia de credit oferita de banca.
-perioada de gratie de pana la 55 de zile si comision zero pentru platile cu cardul la comercianti.
"Prin lansarea cardului de credit transparent, OTP Bank Romania isi continua seria premierelor pe piata romaneasca de carduri, inceputa anul trecut prin emiterea cardurilor MasterCard "Flat", a cardurilor VISA Junior cu design variabil, precum si a cardurilor de credit co-branded emise in colaborare cu reteaua de benzinarii MOL. Consideram ca piata de carduri din Romania a atins un grad semnificativ de maturizare, iar clientii au inceput sa fie interesati nu numai de caracteristicile functionale ale cardurilor, dar si de designul acestora" a declarat Adrian Chichita, Director al Directiei Carduri a bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză