Romstal Leasing: Din 2007, leasing instant prin SMS
Data publicarii: 29-01-2007
In 2006, Romstal Leasing a incheiat contracte in valoare de 139,2 milioane de euro
Compania Romstal Leasing a finantat in 2006, 4.650 de contracte de leasing in valoare de 139,2 milioane de euro, in crestere cu 93% fata de anul 2005. Valoarea bunurilor finantate in 2006 a ajuns la 116,8 milioane de euro, fiind in crestere tot cu 93% fata de anul trecut.
"Romstal Leasing a finalizat anul 2006 intr-un ritm crescator, sustinut de ofertele avantajoase din punct de vedere al costurilor si conditiilor de finantare oferite in mod constant pe parcursul anului. Deschiderea noastra pentru a finanta o gama larga de bunuri, inclusiv terenuri, imobile cu destinatie comerciala sau rezidentiala si acoperirea la nivel national, ne-a adus avantaje importante in 2006", a declarat Ionut Chirila, Director Marketing Romstal Leasing.
Evolutie spectaculoasa pentru leasingul imobiliar
Lansat in luna martie a anului 2006, leasingul imobiliar a reprezentat 6% din totalul finantarilor, fiind incheiate 48 de contracte in valoare totala de 9,5 milioane de euro. La finalul anului 2006, in portofoliul companiei autoturismele reprezentau 43%, vehiculele comercialele 42%, motocicletele 2,5%, echipamentele 6,5%, iar leasingul imobiliar 6%.
Planuri pentru 2007
Pentru 2007 Romstal Leasing intentioneaza sa obtina o cota de piata de 4,6% si o crestere a numarului de contracte mai mare decat ritmul prognozat pentru piata de leasing, care se situeaza la 15-20%. In ceea ce priveste piata, compania se asteapta la o incetinire a cresterii pe segmentul auto, in schimb mizeaza pe potentialului leasingului imobiliar, care ar putea atinge in 2007 o cota de circa 7-8% din totalul pietei din Romania.
Romstal Leasing are o retea de 20 birouri teritoriale localizate in Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Braila, Brasov, Constanta, Cluj, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Piatra Neamt, Ramnicu Valcea, Sibiu, Suceava, Targu Mures, Timisoara, Focsani. Pana la finalul anului 2007, Romstal Leasing intentioneaza sa isi extinda reteaua teritoriala cu inca 12 birouri locale.
La finalul anului 2006, KBC, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrala si de de Est a achizitionat pachetul majoritar de actiuni in cadrul Romstal Leasing pentru suma de 70 de milioane de Euro. Tranzactia urmeaza a fi finalizata in luna martie a acestui an.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online