Ocolitul gropilor ne costa 500 mil. euro pe an
Data publicarii: 30-01-2007
Bucuresti - pierderi de 500.000 de euro zilnic
In ceea ce priveste Capitala, valoarea pierderilor se cifreaza la 500.000 de euro zilnic. Pierderile legate de infrastructura deficitara pot fi diminuate atat prin reducerea consumului de benzina, cat si prin gasirea unor solutii alternative pe drumuri, precum subtraversarile sau pasarelele, in special in Bucuresti, spun reprezentantii ARACO. De asemenea, presedintele ARACO a subliniat importanta inceperii in termen cat mai scurt a proiectelor de infrastructura anuntate de Guvern. "E esential ca ceea ce incearca Guvernul sa propuna in buget, in materie de infrastructura, sa devina operational cat mai repede. ARACO sustine toate proiectele de infrastructura, cu conditia ca acestea sa fie intarziate cat mai putin", a mai spus Plosceanu.
"Administratia trebuie sa administreze drumuri, nu spagi"
Cei mai afectati de starea deplorabila a drumurilor se pare ca sunt transportatorii. Potrivit acestora, principalul vinovat pentru situatia de fata nu este nimeni altul decat Administratia Nationala a Drumurilor, care are "cateva mari atributii.
Aceasta institutie este cea care trebuie sa reabiliteze, sa construiasca si sa organizeze licitatii. Dar banii destinati acestor activitati se duc pe lucruri deloc prioritare cum ar fi camere video si cantare mobile", ne-a declarat Augustin Hagiu, presedintele Federatiei Operatorilor Romani de Transport care a adaugat ca "AND trebuie sa administreze drumuri, nu spagi". Costul suplimentar pe care il presupune combustibilul consumat in plus fata de cum era firesc se rasfrange si in materialele de constructii.
"Daca un transportator incarcat cu ciment, spre exemplu, este nevoit sa ocoleasca 100 de kilometri din cauza drumului prost, evident ca acest lucru va creste costul materialului transportat", a incheiat presedintele FORT.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI