Bricostore va deschide, in 2007, doua magazine
Data publicarii: 30-01-2007
Oficialii Bricostore au precizat ca anul acesta vor sa deschida doua magazine, respectiv la Targoviste si Pitesti, insa, incepand cu 2008, ritmul de expansiune a retelei va fi de trei - cinci magazine pe an. Bricostore Romania, filiala romaneasca a retailerului francez de bricolaj Bricostore, si-a propus extinderea retelei cu minimum trei magazine, incepand cu 2008, iar investitia va fi intre opt si zece milioane de euro pe centru comercial, au declarat, marti, oficialii companiei. "Expansiunea Bricostore pe piata romaneasca va continua cu inaugurarea a cate trei pana la cinci magazine pe an, in functie si de planurile retelelor de hipermarketuri cu care ne vom invecina, dar si de preturile practicate pe piata imobiliara, care reprezinta o provocare pentru toti retailerii de pe aceasta piata in momentul de fata" a declarat directorul general Bricostore Romania, Isabelle Pleska.
Urmatoarele magazine Bricostore vor fi deschise la Targoviste si la Pitesti, inaugurarile lor fiind prevazute pentru toamna lui 2007. Pentru un magazin standard de 8.000 de metri patrati, cum sunt toate magazinele marca Bricostore, cu exceptia celui din Baneasa care are 14.000 metri patrati, investitia este de aproximativ opt - zece milioane de euro.
Pentru amplasarea noilor magazine oficialii Bricostore iau in calcul zona geografica in care se situeaza, specificul acesteia si dinamica economica a orasului. Sunt vizate in primul rand orasele cu o populatie de peste 200.000 de locuitori, cum ar fi Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Bacau si Iasi. Pe termen mediu si lung vor putea intra in strategia de extindere a retelei si orase mai mici, prin formate mai reduse de magazine.
Strategia Bricostore pentru inaugurarea de noi magazine este prezenta in marile centre comerciale, unde sunt deschise hipermarketuri alimentare, magazine de mobila, electrocasnice si sisteme IT, in scopul de a satisface toate nevoile clientilor.
Tinta propusa presupune deschiderea a 30 de magazine in Romania. Bricostore Romania urmareste intarirea pozitiei de lider pe piata de bricolaj din Bucuresti, pentru a deveni, treptat, liderul intregii piete romanesti, potrivit oficialilor companiei.
"In patru - cinci ani retailul de bricolaj ar putea ajunge la maturitate, iar localizarea magazinelor noastre in parcuri comerciale ne va garanta in mod sigur traficul de persoane de care vom avea nevoie" a afirmat Isabelle Pleska.
Odata cu integrarea in Uniune Europeana preturile unor produse importate, din UE si din Asia vor scadea ca urmare a eliminarii sau reducerii taxelor vamale. Un magazin Bricostore listeaza aproximativ 35.000 de articole, iar 20% din acestea sunt importate direct de companie din Europa sau Asia.
"Anul 2006 ne-a adus o crestere a cifrei de afaceri cu 25% fata de anul precedent, datorata in principal dezvoltarii pietei imobiliare, dar si inaugurarii celor doua magazine din Bucuresti ( Baneasa ) si din Constanta. Este un pas important, care ne va permite accelerarea planului de expansiune in anii urmatori", a completat directorul general Bricostore Romania.
Retailerul francez de bricolaj este parte din grupul francez Bresson si detine in prezent in Romania o retea de sapte magazine, respectiv Bricostore Militari, Bricostore Orhideea, Bricostore Pantelimon si Bricostore Baneasa in Bucuresti si cate un magazin in Brasov, Ploiesti si Constanta.
Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 16 magazine. Reteaua cuprinde in prezent trei centre comerciale in Bucuresti si cate un magazin in orasele: Cluj-Napoca, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Bacau, Oradea, Constanta, Craiova, Arad, Tirgu-Mures, Satu Mare, Braila si Baia Mare.
Anul trecut a marcat intrarea altor trei jucatori pe piata de profil din Romania. Compania austriaca bauMax a inaugurat la sfarsitul anului doua magazine la Brasov si Sibiu. Obiectivul companiei este formarea unei retele de 25 de magazine in Romania in urmatorii patru ani. Ritmul de expansiune va fi de cinci magazine pe an, potrivit presedintelui bauMax Romania, Joerg Bierlein. Compania germana Hornbach a inceput lucrarile pentru primul magazin al retelei din Romania care va fi inaugurat in vara acestui an. Francezii de la Mr. Bricolage au deschis primul magazin, in Bucuresti, la sfarsitul lui noiembrie iar pentru anul acesta au anuntat deschiderea a inca doua centre comerciale.Compania franceza intentioneaza sa dezvolte pe termen lung in Romania o retea de peste 30 de magazine de bricolaj, investitia totala estimata fiind de 220 milioane de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii