Minimax Discount investeste anul acesta 20 milioane euro in magazine
Data publicarii: 31-01-2007
"Prin introducerea politicii noastre de discount in comercializarea bunurilor de larg consum raspundem cel mai bine realitatilor romanesti, unde cheltuielile lunare ale unei familii sunt alocate in proportie de peste 50% produselor alimentare, reprezentand cea mai mare rata europeana in acest moment", a declarat Rainer Exel. Oferta de produse cuprinde aproximativ 1.250 de articole: fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare.
Orasele vizate pentru inaugurarile din acest an sunt Brasov, Buzau, Campulung Muscel, Cernavoda, Hunedoara, Mangalia, Navodari, Oltenita, Ovidiu, Petrosani, Pucioasa, Rasnov, Slatina (al doilea magazin) si Turnu Magurele. Reteaua miniMax Discount numara in prezent patru magazine deschise in Slatina, Targoviste, Urziceni si Calarasi .
MiniMax Discount este o companie romaneasca ce a intrat pe piata in primavara lui 2005. In primul an de activitate a obtinut o cifra de afaceri de 25,6 milioane lei. Pentru 2006, oficialii companiei au estimat o triplare a cifrei de afaceri.
Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt Plus Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri