Compania PayU analizeaza vineri evolutia tranzactiilor de Black Friday
Data publicarii: 16-11-2018 | Economie
Compania procesatoare de plati online cu cardul - PayU - va analiza pe tot parcursul zilei de vineri, in timp real, evolutia tranzactiilor de Black Friday.
De asemenea, in cadrul unei conferinte de presa vor fi anuntate principalele date de la primele ore ale diminetii: care sunt banii pe care ii dau romanii pe cumparaturile online de Black Friday, numarul de tranzactii online, minutul de aur, ce categorii de produse se cumpara, valoarea medie a cosului de cumparaturi, top 3 tranzactii si tarile din care vin tranzactiile.
Alaturi de reprezentantii PayU locali si internationali, vor fi prezenti pentru a discuta despre Black Friday si cei de la Asociatia Romana a Magazinelor Online, Asociatia de Plati Electronice din Romania, magazine online/comercianti ( F64, Vodafone, Altex etc.), banci (Banca Transilvania, Credit Europe) si consultanti in e-commerce.
La inceputul lunii noiembrie, PayU estima ca valoarea tranzactiilor online va creste cu 30% de Black Friday in acest an fata de anul 2017, ajungand la peste 243 milioane de lei.
Conform estimarilor, 35% din valoarea totala a tranzactiilor procesate va proveni din platile facute cu un card in rate fara dobanda. Produsele IT&C se vor mentine pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor iar cresteri importante se vor vedea pe categoriile fashion si home&deco.
"Nu mai este o surpriza ca Black Friday este evenimentul cel mai asteptat in e-commerce. Daca luam in calcul valoarea totala a cumparaturilor online de Black Friday, incluzand aici atat tranzactiile achitate online, cat si cele cu numerar la livrare, ne asteptam ca intreaga suma sa se ridice la peste 813 milioane de lei", aprecia Marius Costin, country manager PayU Romania.
Potrivit acestuia, ultimele statistici arata ca 40% din populatia Romaniei cumpara online, iar dintre acestia 70% fac achizitii lunare.
Produsele din categoria fashion ocupa un loc din ce in ce mai mare in cosul online de cumparaturi, in timp ce categoria home&deco inregistreaza cresteri semnificative de la an la an. Produsele IT&C se vor mentine pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor. Valoarea medie a cosului de cumparaturi se va mentine in jurul valorii de 600 lei, similar cu anul anterior.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an