Jumatate dintre romani consuma smoothie-uri; 40% isi prepara singuri aceasta bautura (sondaj)
Data publicarii: 02-12-2018 | Economie
Jumatate dintre romani consuma, la ora actuala, smoothie-uri, iar 40% dintre acestia isi prepara singuri aceasta bautura cel putin o data pe saptamana, arata un sondaj de opinie, publicat recent.
In acelasi timp, 50,1% din respondenti nu stiu cat zahar contine produsul pe care il consuma si exista un nivel de confuzie, la nivelul pietei, in sensul ca 3 din 10 participanti la sondaj sunt de parere ca un smoothie poate fi facut din concentrat, 33,9% cred ca sucul fresh poate fi facut din concentrat si 2 din 10 romani sunt de parere ca sucul 100% natural este un suc facut din concentrat.
Sondajul efectuat de Loja Fructelor, detinatorul marcii SLooP, releva ca dintre cei peste 63,3% romani care consuma in general smoothie 18,3% aleg cel mai des sa bea o astfel de bautura dimineata, atunci cand iau si micul dejun, 12,5% il consuma pe stomacul gol, iar 11,4% inlocuiesc cafeaua cu un smoothie, dupa-amiaza.
De asemenea, 8,1% spun ca il consuma la pranz ca desert, iar un procent aproape egal, de 8%, prefera sa-l serveasca seara, ca recompensa dupa o zi plina, iar 5,3% dintre dintre romani beau un "smuti" inainte sau dupa sport.
Potrivit cercetarii realizate in luna octombrie 2018, pe un esantion de 1.408 respondenti, reprezentativ pentru populatia utilizatoare de internet din Romania, indiferent daca vorbim despre bauturi produse acasa sau achizitionate, aproape un sfert dintre romani (23%) spun ca smoothie-ul este cea mai des consumata bautura din categoria sucurilor. Astfel, daca majoritatea respondentilor care consuma acest tip de bautura opteaza pentru cel facut acasa (42%), atunci cand vine vorba despre achizitie 67,8% dintre cei intervievati opteaza pentru a-l cumpara din supermarket, 26,1% din restaurante sau cafenele si 5,5% din benzinarii.
La nivelul Capitalei, sondajul arata ca supermarketurile sunt preferate de 80,3% dintre cei chestionati, aproape la acelasi nivel cu cei care isi fac singuri bautura acasa.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză