La inceput de an, RDS.Tel ''isi face socotelile''
Data publicarii: 01-02-2007 Serviciul de telefonie fixa RDS.Tel a incheiat anul 2006 cu performante importante, atat din punct de vedere al pozitiei ocupate pe piata de profil, cat si din punct de vedere al notorietatii si al numarului de abonatii care s-au alaturat serviciului in acest an, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. RDS.Tel are acoperire la nivel national in 128 de localitati (din 39 de judete), cumuland la sfarsitul anului 2006 un numar de peste 642.000 de clienti rezidentiali si companii, inregistrand astfel o crestere de cca. 17% fata de luna iunie a aceluiasi an.
Serviciul de telefonie fixa RDS.Tel a incheiat anul 2006 cu performante importante, atat din punct de vedere al pozitiei ocupate pe piata de profil, cat si din punct de vedere al notorietatii si al numarului de abonatii care s-au alaturat serviciului in acest an, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. RDS.Tel are acoperire la nivel national in 128 de localitati (din 39 de judete), cumuland la sfarsitul anului 2006 un numar de peste 642.000 de clienti rezidentiali si companii, inregistrand astfel o crestere de cca. 17% fata de luna iunie a aceluiasi an. 
"Cresterea numarului de abonati RDS.Tel din ultimul an a determinat implicit si intensificarea traficului de voce efectuat in reteaua proprie. Este un lucru pozitiv, pe care dorim sa il incurajam in continuare prin oferirea unor pachete de servicii atractive, ce atrag dupa sine un cumul de avantaje pentru utilizatorul final", a declarat Alexandru Oprea, Director General RCS & RDS.
"Anul 2007 va fi un an plin de provocari pentru compania RCS & RDS pe segmentul de telefonie, o data cu lansarea serviciilor de comunicatii de generatia a 3 a, care vor aduce abonatilor RDS.Tel si nu numai, noi experiente si avantaje, prin servicii accesibile de telefonie mobila, Internet si continut multimedia, pe telefonul mobil", precizeaza oficialii bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
 Print
 Print