Importatorii auto incep batalia pentru provincie
Data publicarii: 05-02-2007 | Auto
O parere similara o are si managerul Brent Valmar, directorul general Porsche Romania, importatorul Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale, Audi, SEAT, Skoda si Porsche. Acesta spune ca piata auto din Bucuresti ramane cea mai importanta (n.r. - cu 41,62% din total vanzari), insa evolutia economica puternica din provincie a dus la aparitia unor centre zonale foarte importante. Astfel, in regiuni care au atras investitii semnificative ce au dus la cresterea veniturilor precum Timisoara, Constanta, Iasi, Cluj sau Brasov s-au inregistrat avansuri importante ale vanzarilor de masini noi.
Diferenta o fac serviciile postvanzare
Pentru ca toti marii importatori din tara se "bat" in oferte care mai de care mai atractive, diferenta in atragerea clientului o poate face consistenta serviciilor postvanzare, dupa cum spune Valmar. Managerul Porsche Romania adauga ca, in ceea ce priveste clientii romani, acestia sunt mult mai bine informati si au ajuns la un grad de maturitate care le permite sa astepte mai multe de la distribuitori, mai ales in ceea ce priveste serviciile de postvanzare in principal legate de zona service. Tocmai din acest punct de vedere importatorii care au o politica de dezvoltare bazata exclusiv pe pret risca sa intampine probleme in anii urmatori.
"Piata din afara Bucurestiului va constitui principala zona de batalie a importatorilor. Castigatori vor fi cei care vor reusi sa fie mai bine reprezentati in teritoriu mai ales pe zona de service", declara si Catalin Gavra, directorul general Romcar, unic importator Ford in Romania. Intuind potentialul pe care-l reprezinta orasele mari din tara, recent, Porsche Romania a infiintat o divizie speciala care sa se ocupe numai cu vanzarile de masini in provincie.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an