Profitul operational al Volksbank a atins 13,7 milioane de euro
Data publicarii: 08-02-2007 | Finante-Banci
Pe fondul unei sustinute cresteri economice in general si al dezvoltarii sistemului financiar-bancar in special, Volksbank Romania a reusit si in anul 2006 sa isi afirme identitatea pe segmentul de retail banking intrand pe pozitia 11 in topul activelor bancilor din Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Astfel, in anul 2006, Volksbank Romania si-a extins propria retea bancara cu 54 noi unitati si a majorat numarul parteneriatelor in sistem franciza cu 49, ajungand astfel la o retea totala de 130 de unitati (80 unitati VBR si 50 francize).
Numarul total al clientilor a atins cifra de 110.000, peste 25.000 de clienti noi fiind atrasi numai in anul 2006.
Profitul operational inregistrat de banca la data de 31.12.2006 a fost de 13.746.200 euro, cresterea fiind de 4 ori fata de profitul de 3.425.100 euro inregistrat la sfarsitul anului 2005.
Activele bilantiere totale au atins cifra de 1.380.000.000 euro (508.300.000 euro la sfarsitul lui 2005), volumul total al creditelor acordate a atins valoarea de 802.500.000 euro (309.800.000 euro la sfarsitul lui 2005), iar cel al depozitelor atrase de 310.500.000 euro (116.900.000 euro la sfarsitul lui 2005).
Gerald Schreiner - Presedinte Volksbank Romania
"Succesul inregistrat de Volksbank Romania in anul 2006 s-a bazat in special pe eforturile sustinute ale tinerei si dinamicei noastre echipe, pe dezvoltarea retelei VBR si pe atentia sporita acordata procesului de identificare si satisfacere a nevoilor clientilor nostri. Sunt multi alti factori care ar putea sa fie amintiti in acest context, insa ceea ce este cu adevarat important este ca toti acestia sa functioneze cu o perfectiune de 100% ca si in cursele de Formula 1 unde daca o singura componenta a motorului nu functioneaza corespunzator, motorul cedeaza si cursa este abandonata.
Acesti factori se refera la toate domeniile de activitate ale bancii, dar totodata si la increderea clientilor si la conditiile generale ale pietei bancare. Romania este o piata aflata intr-o faza de dezvoltare accelerata care permite o crestere puternica chiar in conditii de risc scazute. Volumul finantarilor aferente sectorului privat raporat la PIB este inca foarte scazut in comparatie cu alte tari din Uniunea Europeana ceea ce ne face sa privim intr-un mod optimist viitorul. Acest fapt va determina si o crestere a sistemului bancar mai puternica in Romania fata de media Uniunii Europene.Strategia noastra clara este sa fim un partener si un consilier pentru clientii nostri, sa ne concentram din ce in ce mai mult atentia pe nevoile acestora."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză